اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی تیم پیمان‌بار بیرجند

مسابقات جام رمضان والیبال بانوان در بیرجند پایان یافت

مسئول برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان بیرجند گفت: با قهرمانی تیم پیمان‌بار بیرجند مسابقات جام رمضان والیبال بانوان در بیرجند پایان یافت.

مسابقات جام رمضان والیبال بانوان در بیرجند پایان یافت

زهرا محمدزاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در مسابقات جام رمضان شهرستان بیرجند چهار تیم والیبال حضور داشتند.

وی ادامه داد: تیم‌های والیبال پیمان‌بار، بانک قوامین، دانشکده علمی کاربردی و تیم عفاف در این مسابقات به رقابت پرداختند.

مسئول برگزاری مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بیرجند تصریح کرد: مسابقات جام رمضان از 27 تیرماه جاری تا 29 تیرماه به مدت سه شب در سالن حجاب مجموعه ورزشی انقلاب بیرجند برگزار شده است.

تیم والیبال قوامین مغلوب تیم پیمان بار شد

محمدزاده با اشاره به رقابت نیمه نهایی تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: در این مسابقات برای کسب مقام نخست تیم‌های پیمان‌بار و قوامین به رقابت پرداختند.

وی به نتایج نیمه نهایی این دور از مسابقات جام رمضان اشاره کرد و افزود: در دیدار نخست این مسابقات تیم پیمان‌‌بار توانست در ست نخست با نتیجه 27 بر 25 تیم قوامین را شکست دهد.

مسئول برگزاری مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بیرجند با بیان اینکه در ست دوم این مسابقات تیم  والیبال پیمان بار با نتیجه 22 بر 25 مغلوب تیم قوامین شد، ابراز داشت: تیم والیبال پیمان بار در ست سوم نیز در یک بازی تنگاتنگ توانست با نتیجه 18 بر 15 رقیب خود را از میان بردارد.

تیم والیبال پیمان بار قهرمانی مسابقات جام رمضان را از آن خود کرد

محمدزاده عنوان کرد: در مسابقات چهار جانبه والیبال بانوان جام رمضان تیم والیبال قوامین بعد از تیم پیمان بار در جایگاه دوم این دوره از مسابقات ایستاد.

این مسئول اعضای تیم والیبال قوامین را شقایق لاله، فاطمه ابراهیمی، مریم رستگارفر، ناهید نوفرستی، فاطمه سبزواری، مهلا غزنوی، مریم اکبری، افسانه چرم پیشه، نرگس حسن‌زاده به عنوان بازیکن اعلام کرد و گفت: زهرا محمدزاده مسئولیت مربیگری این تیم را بر عهده داشت.

تیم والیبال دانشکده علمی کاربردی مقام سوم را کسب کرد

وی با اشاره به دیدار پایانی این دوره از مسابقات یادآور شد: تیم دانشکده علمی کاربردی و عفاف برای کسب رتبه سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول برگزاری مسابقات والیبال بانوان جام رمضان بیرجند اضافه کرد: در ست نخست این مسابقات تیم دانشکده علمی کاربردی با نتیجه 25 بر 16 تیم والیبال عفاف را شکست داد و در ست دوم نیز تیم والیبال عفاف با نتیجه 14 بر 25 نتیجه را به تیم دانشکده علمی کاربردی واگذار کرد.

محمدزاده با اشاره به نتایج پایانی این دوره از مسابقات اذعان داشت: در این مسابقات تیم پیمان بار مقام نخست را کسب کرد و تیم دانشکده علمی کاربردی رتبه دوم را به خود اختصاص داد و تیم عفاف سوم شد.

انتهای پیام/69014/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول