اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 48 تیم صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در قزوین

با برگزاری هشت دیدار دیگر، مسابقات فوتسال جام رمضان قزوین پیگیری می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در پنجمین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان قزوین که با حضور 48 تیم از روز جمعه بیست و یکم تیر ماه در سالن هلال احمر قزوین آغاز شده است، تیم‌های بسیج ورزشکاران، پاسارگاد، ثامن، ارشیا، اصناف، شهدای زینبیه، اداره کل راه و شهرسازی و وحدت مقابل رقیبان خود به برتری دست پیدا کردند.

در نخستین بازی شب پنجم این رقابت‌ها تیم بسیج ورزشکاران با نتیجه نزدیک دو بر یک از سد تیم سانکو عبور کرد تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند.

تیم پاسارگاد نیز با نتیجه نزدیک سه بر دو مقابل تیم ماشین‌سازی پویا به برتری رسید تا دیگر تیم پیروز شب پنجم این مسابقات قلمداد شود.

اما در پر گل‌ترین بازی این مسابقات تیم ثامن مقابل تیم مدیریت درمان جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 9 بر یک این تیم را با شکست بدرقه کرد.

تیم ارشیا دیگر تیم پیروز شب پنجم این مسابقات بود که موفق شد با نتیجه چهار بر دو مقابل تیم فدک به برتری دست پیدا کند.

دیدار تیم‌های اصناف و تخت جمشید نیز در پنجمین شب برگزاری این مسابقات با نتیجه سه بر دو به سود تیم اصناف به پایان رسید و تیم شهدای زینبیه هم دیگر تیم پیروز این مسابقات بود که موفق شد با نتیجه سنگین هشت بر سه ششمین تیم پیروز این رقابت‌ها لقب بگیرد.

تیم اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین هم در دیداری یک طرفه با نتیجه پنج بر دو از سد تیم آریا گذشت تا هفتمین تیمی باشد که مقابل رقیبان به برتری دست پیدا کرده است.

اما در دیدار پایانی پنجمین شب برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان قزوین تیم وحدت با نتیجه سه بر صفر تیم منتظران مهدی را شکست داد تا با گرفتن سه امتیاز حساس این بازی با خیالی آسوده‌تر در بازی‌های دیگر خود مقابل رقیبان صف‌آرایی کند.

رقابت‌های فوتسال جام رمضان قزوین با نام جام هلال در سالن هلال احمر قزوین هر شب در حال برگزاری است که در آن 48 تیم حاضر در این مسابقات در هشت گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول