اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مسابقات فوتسال جام رمضان کیش

پیروزی پر گل مدعیان در شب شکست رایان دژ ونوس

مسابقات فوتسال جام رمضان کیش با پیروزی پرگل "حفاری پی دی اف" و شکست تیم مدعی "رایان دژ ونوس" ادامه یافت.

پیروزی پر گل مدعیان در شب شکست رایان دژ ونوس

به گزارش خبرگزاری فارس در جزیره کیش مسابقات فوتسال جام رمضان این جزیره شب‌های مهیجی را پشت سر می‌گذارد و تیم‌ها در مصاف با یکدیگر پر انگیزه و دونده ظاهر می‌شوند و رفته رفته چهره مدعیان این بازی‌ها مشخص می‌شود.

تا پایان روز چهارم این مسابقات تیم "حفاری پی دی اف" با به ثمر رساندن 28 گل در 2 بازی بهترین عملکرد را از خود نشان داده و از هم اکنون برای سایر مدعیان خط و نشان کشیده است و از سوی دیگر تیم‌های "کیمیا توریست" و "رعد پدافند هوایی" با ارائه یک نمایش جذاب و دیدنی تماشاگران را به وجد آوردند و البته تیم "رایان دژ ونوس" در میان شگفتی با قبول شکست از کسب دومین پیروزی باز ماند.

صیادان به سختی شکست خورد

تیم ریشه دار "صیادان" در نخستین بازی خود مقابل "بازرگانی آسیا" با نتیجه پر گل 4 بر یک شکست خورد تا برای صعود از این گروه کار سختی پیش رو داشته باشد.

سورینت ‌بدون گل خورده برنده شد‌

تیم "سورینت"با ارائه بازی قابل قبول بر حریف خود چیره شد تا نشان دهد از انسجام خوبی برخوردار است. این تیم موفق شد با حساب 4 بر صفر "برج های طلایی" را شکست داد و در دیگر بازی "آب زلال" 3 بر 3 مقابل بسیج دانشجویی متوقف شد.

نبرد مدعیان را "کیمیا توریست" برد

بازی تیم‌های "کیمیا توریست" و "رعد پدافند هوایی" بسیار زیبا از آب در آمد و دو تیم با ارائه یک بازی سراسر هیجان تماشاگران را به وجد آوردند.

در این بازی پنج گل از خط دروازه‌ها گذشت و سهم کیمیا توریست 3 گل بود و رعدی‌ها تنها دو گل را پاسخ دادند.

به نظر می‌رسد شانس دو تیم برای رسیدن به مراحل پایانی بسیار زیاد باشد.

نائب قهرمان دو دوره قبلی ناباورانه شکست خورد

رایان دژ ونوس که همواره در جام رمضان کیش خوش می‌درخشد در بازی مقابل "پی جی آی اس" مغلوب شد و با حساب 2 بر یک قافیه را باخت.

این نتیجه باعث شد تا رایان دژ ونوس در ادامه بازی ها تنها به کسب تمام امتیازات چشم داشته باشد.

جدال‌های نفس گیر به سود "شادروان خلج" و "پرفورمنت" تمام شد

مصاف تیم‌های "شادروان خلج" و "میتا کیش" جذاب و دیدنی بود و در نهایت یاران شادروان خلج 2 بر یک میتا کیش را از پیش رو برداشتند و در دیگر بازی هم "پرفورمنت" با همین نتیجه دانشگاه علمی و کاربردی را شکست داد تا سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دارو سازان و کارکنان پدیده شاندیز قربانی بازرگانی رضا و مرکز تجاری شدند

تیم بازرگانی رضا با حساب 4 بر 2 نسخه داروسازی کیش مدیفارم را پیچیدند و به بردی ارزشمند دست یافتند و در دیگر بازی هم بازار مرکز تجاری تیم کارکنان پدیده شاندیز را با 5 گل در هم کوبید تا خود را مهیای رسیدن به مرحله دوم کند.

جامعه صنعت گران و جامعه بازاریان خط و نشان کشیدند

تیم جامعه صنعت گران فلزی با حساب 3 بر صفر دانشگاه علمی کاربردی را شکست داد و در مقابل هم جامعه بازاریان هم 4 بر یک رنگ جوشن را مغلوب کرد تا از رقیب تقریبا هم نام خود جا نماند ضمن اینکه بازی‌های آینده این تیم‌ها مشخص خواهد کرد چه تیمی موفق‌تر خواهد بود.

شش گل برای رقم خوردن 2 تساوی کافی بود

مصاف بازار پردیس 2 و آنان کیش با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و در بازی دیگر بازرگانی یونس و تکنو جوش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

آتش‌بازی "پی دی اف" در نیمه‌های شب

تیم"‌پی دی اف" که در بازی نخست خود با نتیجه‌ای پرگل به برتری رسیده بود این بار هم سنت شکنی نکرد و با نتیجه 13 بر صفر همانند ساز بافت کیش را در هم کوبید.

در این بازی رضا نصیری 3 بار، محمود پورسعید 3 بار، محمد مرتضایی 2 گل، داود پورسعید و سجاد صفدر‌ی هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا این تیم با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار گیرند.

یادآور می‌شود مسابقات فوتسال جام رمضان کیش هر شب از ساعت 21 آغاز می‌شود و هر شب 10 تیم مقابل دید علاقمندان به این رشته ورزشی در سالن چند منظوره المپیک این جزیره رو در روی هم قرار می‌گیرند ضمن اینکه تا شب چهارم این بازی‌ها سطح برگزاری و عملکرد هئیت اجرایی و داوران مطلوب بوده است.

انتهای پیام/88003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول