اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان نهبندان خبر داد

حضور 15 تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان نهبندان

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان گفت: در مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان 15 تیم در سه گروه پنج تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

حضور 15 تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان نهبندان

زهره جهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان نهبندان از 26 تیرماه جاری آغاز و تا چهارم مرداد ماه امسال در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان نهبندان ادامه دارد.

وی از حضور 15 تیم آقایان در این مسابقات خبر داد و افزود: در این مسابقات تیم‌ها در سه گروه پنج تیمی به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

26 تیرماه جاری نخستین دوره مسابقات فوتسال نهبندان آغاز شد                                                    

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان با بیان اینکه در نخستین مسابقات از این دسته تیم‌های شهدای گمنام و صاحب‌الزمان، بندان و منتظران‌المهدی، تیم کانون ارشاد و هنگ مرزی به مصاف هم رفتند، یادآور شد: تیم‌های فوتسال صاحب‌الزمان، منتظران‌المهدی و کانون ارشاد بر رقبای خود غلبه کردند.

جهانی از حضور تیم‌های فوتسال پوشاک تک و نیروی انتظامی در دومین مسابقات از این گروه خبر داد و یادآور شد: در این مسابقه پوشاک تک موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف خود را مغلوب کند.

وی با بیان اینکه در دومین دوره مسابقات چاهداشی و اداره برق نیز حضور داشتند،‌ متذکر شد: تیم فوتسال اداره برق با نتیجه چهار بر هفت نتیجه را به تیم چاهداشی واگذار کرد.

آغاز سومین دوره مسابقات فوتسال نهبندان

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان از حضور تیم‌های فوتسال اداره اوقاف و شهید روشندل اسدآباد نهبندان در دومین مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و اذعان داشت: تیم اداره اوقاف موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف خود را مغلوب کند.

جهانی از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سومین روز این دوره از مسابقات در سالن ورزش اداره ورزش و جوانان نهبندان خبر داد و افزود: تیم فوتسال صاحب‌الزمان و شهید روشن‌دل با نتیجه یک بر یک بازی را به پایان رساندند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم‌های پوشاک تک و هنگ ژاندارمری نیز به مصاف هم رفتند، اضافه کرد: این تیم‌ها با نتیجه مساوی یک بر یک بازی را به پایان رساندند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان از حضور تیم‌های منتظران ظهور و چاهداشی در سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و اذعان داشت: تیم منتظران ظهور با نتیجه شش بر دو حریف خود را از میان برداشت.

انتهای پیام/69014/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول