اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

رقابت 10 تیم در جام فوتسال کوهبنان

دبیر هیئت فوتبال شهرستان کوهبنان گفت: 10 تیم در قالب مسابقات فوتسال جام رمضان در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.

رقابت 10 تیم در جام فوتسال کوهبنان

محمد تکاور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: 10 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن زمینه نشاط و شادابی در بین جوانان ورزشکار و با توجه به استقبال علاقه‌مندان از ورزش فوتسال، مسابقات فوتسال جام رمضان در کوهبنان با شرکت 10 تیم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان کوهبنان تصریح کرد: در دور نخست این مسابقات علاقه‌مندان در دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و پس از رقابت تیم‌های شرکت‌کننده از هر گروه دو تیم به دور بعدی صعود می‌کنند.

تکاور اضافه کرد: چهار تیم بالا آمده از گروه‌های خود به ‌صورت ضربدری با هم به رقابت می‌پردازند که در پایان تیم‌های برنده بازی فینال و تیم‌های بازنده، بازی رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

وی از حضور جمعی از مسئولان محلی، مسئولان هیئت‌های ورزشی، جمعی از ورزشکاران و ورزش‌دوستان در آیین افتتاح مسابقات فوتسال جام رمضان در محل سالن ورزشی تختی کوهبنان خبر داد.

این مسئول اجرای چند برنامه فرهنگی و انجام حرکات ورزشی و فنی توسط جودوکاران، کونگ‌فوکاران و ورزشکاران ورزش زورخانه‌ای شهرستان کوهبنان را از جمله برنامه‌های جنبی آیین افتتاح مسابقات جام فوتسال رمضان ذکر کرد.

تکاور تصریح کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولتمردان چند سالن ورزشی بزرگ در چهار گوشه شهر کوهبنان ساخته شده است که در حال حاضر این اماکن در اختیار ورزشکاران فوتسالیست قرار دارد و با توجه به حمایت بی‌دریغ فرماندار شهرستان کوهبنان و مسئول تربیت بدنی کوهبنان ورزشکاران توانسته‌اند رتبه‌های قابل‌ قبولی را در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استانی و کشوری کسب کنند.

وی خاطر نشان کرد: به تیم نخست مسابقات جام فوتسال کوهبنان مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال به همراه کاپ و حکم قهرمانی و به تیم‌های دوم و سوم به ترتیب مبلغ 2 میلیون ریال و یک میلیون و 500 هزار ریال به همراه کاپ اهدا می‌شود و همچنین جام اخلاق در اختیار بهترین تیم شرکت‌کننده در مسابقات قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/80012/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول