اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست امسال صورت گرفت

تصویب 15 استاندارد ملی ایران در اجلاسیه‌های کمیته‌های ملی استان

کارشناس واحد آموزش و تدوین اداره کل استاندارد خوزستان از تصویب 15 استاندارد ملی ایران در اجلاسیه‌های کمیته‌های ملی استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

تصویب 15 استاندارد ملی ایران در اجلاسیه‌های کمیته‌های ملی استان

فاطمه مهرمولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح دانش فنی مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و ایجاد دیدگاه‌های نوین در مدیریت کارخانجات صنعتی استان، در سه ماهه نخست سال‌جاری، هفت دوره آموزشی توسط این اداره کل برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: از جمله این دوره‌ها که با همکاری مراکز آموزشی و آزمایشگاه‌های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد می توان به دوره‌های آشنایی با قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد و شیوه تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، سموم مواد غذایی،آشنایی با الزامات استاندارد ISO9001 و آشنایی با استانداردهای ملی اجباری ساختمان و مصالح ساختمانی اشاره کرد.

کارشناس واحد آموزش و تدوین اداره کل استاندارد خوزستان ادامه داد: در این دوره‌ها و در مجموع 160 نفر معادل یک‌هزار و 168 نفر ساعت مورد آموزش قرار گرفتند.

وی تصریح‌کرد: همچنین در راستای ارتقاء سطح توان علمی و دانش فنی و تخصصی پرسنل این اداره کل، در سه ماهه نخست سال‌جاری اقدام به برگزاری هشت دوره آموزشی شامل سه دوره بهبود مدیریت، چهار دوره شغلی و یک دوره عمومی انجام شد.

مهرمولایی اضافه‌کرد: در این دوره‌های آموزشی 97 نفر معادل 701 نفر ساعت آموزش دیدند.

کارشناس واحد آموزش و تدوین اداره کل استاندارد خوزستان خاطرنشان‌کرد: در این مدت نیز پروانه تأیید صلاحیت 18 مسئول کنترل کیفیت از سوی این اداره کل برای کار کارشناسی در واحدهای تولیدی مربوطه تأیید شده است.

مهرمولایی در ادامه از تصویب 15 استاندارد ملی ایران در اجلاسیه‌های کمیته‌های ملی استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد خاطرنشان‌کرد: این استانداردها با موضوعات مختلف همچون کیفیت آب، ترکیبات پلی وینیل کلرید، ماشین آلات و آیین کار برای تولید سوسیس و کالباس، "الیاف کربنی و فلزات و آلیاژهای سبک" در قالب 10 اجلاسیه کمیته ملی صنایع شیمیایی و پلیمر، مکانیک و فلزشناسی، خوراک و فرآورده‌های کشاورزی و پوشاک و فرآورده‌های نساجی و الیاف به تصویب رسیدند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی صحیح‌تر و منسجم‌تر تا پایان سال بتوان در امر آموزش، ترویج و تدوین استانداردهای ملی ایران همچون سال‌های گذشته به جایگاه قابل قبولی در سطح کشور دست پیدا کرد.

انتهای پیام/72008/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول