اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لاهیجان خبر داد

ساخت کتابخانه استاندارد در بام سبز لاهیجان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لاهیجان از اختصاص سه هزار و 500 متر زمین برای ساخت کتابخانه استاندارد در بام سبز این شهرستان خبر داد.

ساخت کتابخانه استاندارد در بام سبز لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، مرتضی اکبری صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در فرمانداری لاهیجان اقدام‌های صورت گرفته برای توسعه امر کتابخوانی در این شهرستان را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر و با تمهیداتی که در کتابخانه‌های عمومی لاهیجان اندیشیده شده جایگاه کتابخانه‌های عمومی با رشد چشمگیری همراه بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لاهیجان استقرار ایستگاه مطالعه کتاب در این شهرستان را از برنامه‌های در دست اقدام در سال جاری عنوان کرد.

وی از آمادگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای استقرار ایستگاه‌های بیشتر در لاهیجان خبر داد.

اکبری اذعان کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته با اداره کل راه و مسکن و شهرسازی و شهرداری لاهیجان، به‌زودی عملیات اختصاص زمین سه هزار و 500 متری در منطقه بام‌سبز لاهیجان به اتمام می‌رسد که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم شاهد آغاز ساخت کتابخانه استاندارد در این شهرستان باشیم.

*توجه ویژه اعتباری به کتابخانه‌های عمومی لاهیجان

فرماندار لاهیجان نیز در جلسه مذکور بحث مطالعه و کتابخوانی را از موثرترین ابزار در مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب دانست.

محمد علیزاده افزود: رشد فناوری‌های پیشرفته در جهان امروز و استفاده‌های ابزاری از این تکنولوژی‌ها در مسیرهای نادرست توسط ایادی استکبار، وظیفه مسئولان کشور اسلامی ایران را مضاعف می‌کند تا با خنثی‌سازی این توطئه‌ها و نیز پرداختن به رهنمودهای اسلام بتواند مسیر درست را به فرزندان این آب و خاک نشان دهد.

فرماندار لاهیجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باره اهمیت مطالعه، اذعان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت مطالعه نشان از دغدغه‌های ایشان در امر مطالعه کتاب دارد.

وی، لاهیجان را به واسطه داشتن علمای برجسته، اساتید و دانشجویان و نیز دانشگاه‌های متعدد مستعد داشتن کتابخانه‌های استاندارد و در خور شأن مردم این شهرستان دانست.

علیزاده خاطرنشان کرد: در جلسات کمیته برنامه‌ریزی لاهیجان در جذب اعتبارات دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای به کتابخانه‌های این شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول