اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان خبر داد

فعالیت 800 ورزشکار در آکادمی بدمینتون زنجان

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: 800 ورزشکار در آکادمی بدمینتون زنجان فعالیت دارند.

فعالیت 800 ورزشکار در آکادمی بدمینتون زنجان

محمد‎تقی طالب‎پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بدمینتون زنجان در حال حاضر بدون مشکل خاصی با جدیت لازم به کار خود ادامه می‎دهد.

وی به وضعیت مالی بدمینتون استان اشاره کرد و افزود: با حمایت‎ها و پشتیبانی‎های بی‌دریغ مسئولان ورزش استان و کشور بدمینتون زنجان مشکل مالی خاصی ندارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان، بدمینتون استان را در شرایط مناسب عنوان کرد و یادآور شد: شرایط رو به بهبود بدمینتون زنجان باید ادامه داشته باشد و این امر در سایه تعامل و همدلی حاصل می‎شود.

این مسئول به وضعیت بیمه‌شدگان در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 250 نفر از بازیکنان بدمینتون شهر زنجان زیر پوشش بیمه هستند.

طالب‎پور وضعیت بیمه‌شدگان بدمینتون در سایر شهرهای استان را یادآور شد و تاکید کرد: نزدیک به 300 نفر نیز در سایر شهرستان‌های استان زیر پوشش بیمه قرار دارند.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان از پرداخت بدهی 600 میلیون ریالی هیئت بدمینتون زنجان خبر داد و ابراز داشت: با حمایت‎های مستمر مسئولین این بدهی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه باید نسبت به پرداخت بدهی‌های هیئت بدمینتون استان تلاش کرد، افزود: نسبت به تسویه بدهی‎های موجود تا پایان سال‌جاری تلاش می‎شود.

این مسئول از تدوین برنامه‎های جامع برای توسعه رشته ورزشی بدمینتون در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: همگانی کردن رشته ورزشی بدمینتون یکی از اهداف مهم پیش‎رو خواهد بود.

طالب‌پور با بیان اینکه همگانی شدن این رشته ورزشی موجب افزایش قاعده این ورزش می‎شود، افزود: با افزایش قاعده، خروجی در این رشته ورزشی با کیفیت بیشتری انجام می‎شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان حرکت در مسیر توسعه بدمینتون زنجان را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: هیچ مانعی موجب کند شدن توسعه بدمینتون در استان زنجان نخواهد شد.

وی توسعه بدمینتون در هر دو بخش آقایان و بانوان را یادآور شد و تاکید کرد: توسعه متوازن بدمینتون در هر دو بخش آقایان و بانوان در دستور کار قرار دارد.

این مسئول از همه پیشکسوتان و دست‎اندرکاران این رشته ورزشی خواست برای توسعه بدمینتون استان کمک کنند و خاطرنشان کرد: توسعه بدمینتون استان در گرو تعامل و همدلی همه مسئولین است.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول