اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم گلبال نوجوانان خبر داد

آغاز اردوی پنجم ملی پوشان گلبال از 31 تیر/ اعزام به بازی‌های پاراآسیایی اواخر مهر

سرمربی تیم ملی گلبال نوجوانان کشورمان از آغاز دور جدید تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات گلبال بازی‌های پاراآسیایی سال 2013 خبر داد.

آغاز اردوی پنجم ملی پوشان گلبال از 31 تیر/ اعزام به بازی‌های پاراآسیایی اواخر مهر

فرهاد آبانگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات در رشته‌های مختلف بازی‌های پاراآسیایی امسال با شرکت تیم‌های مدعی از کشورهای مختلف قاره کهن کمتر از سه ماه دیگر برگزار می‌شود، تیم ملی دور جدید تمرینات آماده سازی خود را از سر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این مرحله از اردو، بازیکنان حاضر در تمرینات تیم ملی نوجوانان گلبال کشورمان تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید هرندی به مدت یک هفته از روز سی و یکم تیر ماه تا هشتم مرداد ماه به انجام خواهند رساند.

این مربی با سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای در مربیگری رشته گلبال در تیم‌های مختلف گلبال قم، حضور در مسابقات لیگ برتر و همچنین پیکارهای گلبال قهرمانی کشور را تجربه کرده است و از جمله با تجربه‌های گلبال کشور در امر مربیگری به شمار می‌رود، افزود: اعزام تیم ملی گلبال به همراه سایر تیم‌ها و ورزشکاران نابینا و کم بینای کشورمان به بازی‌های پاراآسیایی اواخر مهر ماه انجام می‌شود.

آبانگاه یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشورمان، تیم‌های ملی گلبال نوجوانان و جوانان ایران در حالی خود را برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی 2013 آماده می‌کنند که این مسابقات در آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور مالزی به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: اردونشینان تیم ملی گلبال نوجوانان پسر نابینا و کم بینای کشورمان در راه اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی در مرحله پنجم برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی یاسر محمدی، رضا توکلی، اکبر غیب علیزاده، سجاد سعید، علیرضا پور ناظمیان، حسین موسوی لو، مهدی سلطانی و یونس میرزایی خواهند بود در حالی که بهمن دوستی به عنوان سرمربی و محمدکرم کولیوند به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان را تمرین می‌دهند.

مربی قمی تیم ملی گلبال نوجوانان کشورمان یاد آور شد: یکی از ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی گلبال نوجوانان کشورمان از بازیکنان آینده‌دار گلبال استان قم به نام حسین موسی‌لو است که باید تلاش خود را برای عضویت در تیم ملی به کار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول