اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

قول می‌دهم تعداد بازیکنان اصفهانی گیتی‌پسند جالب توجه باشد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: قول می‌دهم تعداد بازیکنان اصفهانی تیم گیتی‌پسند در این فصل جالب توجه باشد.

قول می‌دهم تعداد بازیکنان اصفهانی گیتی‌پسند جالب توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا لک بعدازظهر امروز پس از آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتقاد دارم حق بچه‌های اصفهان است که در تیم گیتی‌پسند حضور داشته باشند.

وی با اشاره به حضور تعدادی از بازیکنان گیتی‌پسند نوین در تمرینات گیتی‌پسند تصریح کرد: بازیکنان خوب گیتی‌پسند نوین را دعوت کردیم تا در تمرینات حضور یابند و در صورتی‌که مورد نظر ما بودند به تیم گیتی‌پسند راه پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند به دور جدید تمرینات تیم گیتی‌پسند اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با پایان مسابقات تیم ملی در المپیک آسیایی و چند روز استراحت بازیکنان ملی پوش از دیروز تمرینات خود را آغاز کردیم و برای روزهای باقی مانده تا جام باشگاه‌های آسیا برنامه اصولی داریم.

وی با بیان اینکه تمرینات تا روز پنجم مرداد ماه سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: در این مدت بازیکنان اصلی خودمان را شناخته و از 5 مردادماه نیز اردوی داخلی خود را در یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران برپا می‌کنیم.

لک به وضعیت بازیکنان تیم گیتی‌پسند برای فصل جدید اشاره کرد و افزود: محمد طاهری، طه مرتضوی و مهدی جاوید به گیتی پسند آمدند تا نقاط ضعف فصل گذشته برطرف شود، دو جای خالی دیگر نیز وجود دارد که در صورت نیاز پر می‌شود.

به گزارش فارس، در نخستین جلسه تمرینی تیم فوتسال گیتی‌پسند، 15 بازیکن از بازیکنان فصل گذشته این تیم و تعدادی از بازیکنان اصفهانی تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین حضور داشتند.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول