اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نقل و انتقالات داماش

جذب کم‌ترین بازیکن لیگ برتری در داماش

تیم فوتبال داماش گیلان با جذب تنها سه بازیکن لیگ برتری کمترین تعداد جذب بازیکن لیگ برتری را در بین شانزده تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر به خود اختصاص داده است.

جذب کم‌ترین بازیکن لیگ برتری در داماش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهلت قانونی نقل و انتقالات فصل سیزدهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال داماش گیلان به لحاظ عملکردش در فصل نقل و انتقالات را می‌توان کم و سر و صداترین تیم در بین 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها دانست.

داماشی‌های گیلان در فصل نقل و انتقالات تنها سه بازیکن از تیم های دیگر لیگ برتر را جذب و به سهمیه بزرگسالان خود اضافه کردند.

حبیب دهقانی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، جهانگیر عسگری از تیم فوتبال راه‌آهن تهران و رضا کاردوست بازیکن گیلانی تیم فوتبال گهر دورود بازیکنانی بودند که به عضویت داماش درآمدند تا در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برای این تیم گیلانی توپ بزنند.

همچنین بازیکنانی مانند سعید قدمی، روح‌الله سیف‌اللهی و حمید خدابنده‌لو نیز جزو سهمیه‌های زیر 23 سال به جمع داماشی‌ها اضافه شدند.

حسن رودباریان، حسین کوشکی، علیرضا جهانبخش، حسین ابراهیمی و علیرضا نیکبخت‌واحدی از جمع مردان داماش جدا شدند که در این بین حسن رودباریان به مس کرمان، حسین ابراهیمی به نفت تهران و علیرضا نیکبخت‌واحدی نیز به استقلال تهران پیوستند تا سال آینده با پیراهن این تیم‌ها در لیگ برتر حاضر باشند.

علیرضا جهانبخش پدیده فصل گذشته داماش نیز به عنوان نخستین لژیونر ایرانی فوتبال کشورمان در هلند به باشگاه ان‌ای‌سی نایمخن هلند پیوست و راهی لیگ هلند شد و حسین کوشکی هنوز تیم جدیدش مشخص نشده است.

علیرضا جهانبخش و حسین ابراهیمی که از ارکان اصلی تهاجمی داماش در فصل گذشته بودند را باید مهم‌ترین مهره‌های جدا شده داماش قلمداد کرد اما این تیم گیلانی تقریباً تمام بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته خود را حفظ کرد که نکته روشن این تیم در فصل نقل و انتقالات است.

بازگشت جهانگیر عسگری پس از یک سال جدایی از داماش، با توجه به خاطرات خوش هواداران داماش از حضور وی در این تیم می‌تواند یک اتفاق خوش برای رشتی‌ها باشد.

سرمربیگری داماش در فصل آینده لیگ برتر را افشین ناظمی برعهده دارد و مازیار ربیعی‌فر، علی نظر محمدی، علی کولیوند و عبدالله مرغوب نیز دیگر اعضای کادر فنی داماش را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول