اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی مطرح کرد

نقش موثر بازیکن خراسانی تیم ملی والیبال در لیگ جهانی

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: فرهاد ظریف بازیکن خراسانی تیم ملی والیبال ایران، نقش موثری در موفقیت‌های این تیم در لیگ جهانی داشت.

نقش موثر بازیکن خراسانی تیم ملی والیبال در لیگ جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد ابراهیم‌زاده فخار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سابقه دیرینه ورزش والیبال در استان نقش نمایندگان استان در درخشش تیم ملی بی‌تاثیر نبود.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی افزود: می‌توانیم در آینده شاهد حضور بازیکنان مشهدی و خراسانی بیشتری در تیم ملی باشیم. وی تصریح کرد: در چند سال اخیر کار زیربنایی و پایه‌ای در والیبال خراسان‌رضوی انجام نشده است اما امیدواریم با توجه بیش از پیش به این موضوع، در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور جوانان بیشتری از استان در تیم‌های ملی و موفقیت آنان باشیم.

ابراهیم‌زاده در ارتباط با آخرین بازی تیم ملی والیبال در مقابل آلمان گفت: به همان اندازه که در بازی اول مقابل این تیم خوب بازی کردیم، در بازی دوم، تیم آلمان خوب بود و بازیکنان ما نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی با اشاره به دفاع ضعیف تیم ملی در دیدار دوم مقابل آلمان، افزود: در این دیدار در کار سرویس و همچنین حمله نیز ناموفق بودیم، اما آلمان با آنالیزی که بر روی نقاط ضعف تیم ایران انجام داده بود بهتر از ما ظاهر شد و نتیجه گرفت.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: امیدواریم روند موفقیت و پیروزی‌های تیم ملی والیبال ایران ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول