اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گرامیداشت یاد و خاطره داور فقید کشور

بازی‌های فوتبال جام رمضان خلخال آغاز شد

با گرامیداشت یاد و خاطره داور فقید کشور در ششمین روز از ماه مبارک رمضان بازی‌های جام رمضان در شهرستان خلخال آغاز شد.

بازی‌های فوتبال جام رمضان خلخال آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، با حضور جمعی از ورزشکاران و علاقه‌مندان به فوتبال، بازی‌های جام رمضان شهرستان خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره داور کشورمان مرحوم احد محمدی آغاز شد.

این مسابقات با شرکت 18 تیم در رده سنی بزرگسالان در سه گروه 6 تیمی از 23 تیرماه در سالن شهدای 2000 نفری خلخال واقع در مجموعه ورزشی پوریای ولی برگزار می‌شود.

تیم‌های فانوس شب، خدمات کامپیوترآل اسپورت، کافه گلستان، نیرو جوان طولش، دهیاری اندبیل، خدمات کامپیوتر شهر، نیروی انتظامی، سینا رایانه، شکیل پلاسکو، گورانسراب، مبلمان سجاد، تراکتور طولش، دهیاری خوجین، ایران خودرو، پیرایش اسی، لوازم خانگی رضا‌زاده و تیم نود جر تیم‌های حاضر در جام رمضان سال 92 شهرستان خلخال هستند.

 

در سال گذشته بازی‌های جام رمضان در خلخال برگزار نشد و انتظار می‌رود امسال این بازی‌ها با حضور جوانان و تیم‌های حاضر با رعایت اخلاق ورزشی برگزار شود.

در آغاز مسابقات جام رمضان امسال شهرستان خلخال ورزشکاران و حاضران در مجموعه ورزشی پوریای ولی یاد و خاطره مرحوم احد محمدی را گرامی داشته و در آغاز با قرائت فاتحه به روح آن مرحوم بازی‌های جام رمضان خلخال کلید خورد.

بعد از مراسم افتتاحیه جام رمضان خلخال که تا پاسی از شب ادامه داشت 6 تیم مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نتایج اولین روز بازی تیم فانوس با نتیجه 16 بر 3 بر تیم ایران خودرو غلبه کرد.

در بازی دوم کافه گلستان با نتیجه 5 بر 3 تیم نود را مغلوب کرد و در آخرین بازی افتتاحیه جام رمضان تیم کالای ورزشی آل اسپورت با نتیجه 8 بر 7 پیرایش خلخال را مغلوب کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرحوم احد‌ محمدی در سال 46 در شهرستان خلخال متولد و در رشته فوتبال مشغول به فعالیت شد در سال 65 فعالیت داوری خود را به صورت تخصصی آغاز کرد.

وی در سال 78 موفق به کسب درجه ملی داوری شد و در مسابقات کشوری و استانی و فوتسال سوت زد.

مرحوم محمدی قضاوت دیدار دوستانه فوتسال تیم ملی امید ایران و برزیل را در کارنامه خود ثبت کرده و در بسیاری از مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور به عنوان داور حضور داشت که سال گذشته در حادثه رانندگی در جاده اردبیل ـ سرچم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/62008/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول