اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

برگزاری همایش فرهنگی و ملی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: به زودی و به مناسبت یکی از اعیاد مذهبی همایش بزرگ فرهنگی و ملی با حضور اقشار مختلف مردم در سالن 6 هزار نفری جهان پهلوان رضا‌زاده اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری همایش فرهنگی و ملی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با جمعی از شهریاران محلات مختلف اردبیل ضمن قدردانی از حضور شهریاران محلات بر فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر شهریاران محلات با مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف مجموعه شهرداری اردبیل تأکید کرد.

وی، محوریت فعالیت‌های شهریاران محلات را مباحث فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: شهریاران محترم محلات علاوه بر مباحث فرهنگی در خصوص مباحث عمرانی شهر نیز می‌توانند مشکلات و پیشنهادات مورد نظر شهروندان محلات را در نشست‌های مشترک با شهرداری مطرح کنند، چراکه در صورت بی‌توجهی به مباحث عمرانی شهر در عرصه فعالیت‌های فرهنگی مرتبط نیز نتیجه‌ای نخواهد داشت.

شهردار اردبیل افزود: به منظور نتیجه‌گیری بهتر تصمیم داریم نشست‌های مشترک با شهریاران محلات را که به مثابه پل ارتباطی شهروندان محلات مختلف با مجموعه شهرداری اردبیل است به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم.

بدری همچنین از برگزاری یک همایش و برنامه بزرگ فرهنگی و ملی در آینده‌ای نزدیک با حضور اقشار مختلف مردم در محل ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان رضازاده اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: شهریاران محلات در این همایش بزرگ که به زودی در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهد شد، نقش پر رنگ‌تری خواهند داشت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تجهیز دو دستگاه اتوبوس تحت عنوان کتابخانه سیار را از دیگر اقدامات مهم فرهنگی شهرداری اردبیل برشمرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه این اتوبوس‌ها پس از تجهیز و با همکاری شهریاران محلات به صورت گردشی در محلات مختلف شهر اردبیل مستقر خواهد شد، گفت: مذاکراتی را در این خصوص با مدیریت کتابخانه‌های عمومی استان داشتیم که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

بدری، بهسازی پارک‌های موجود در محلاتی را که امکان ایجاد پارک جدید در آن نیست از اولویت برنامه‌های شهرداری اردبیل عنوان کرد.

وی ابراز داشت: در تمامی پارک‌های شهر حداقل در مقیاسی کوچک نسبت به ایجاد محلی برای ورزش اقدام می‌کنیم.

شهردار اردبیل همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای چند طرح مهم در شهر اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک کار مطالعات احداث سه تقاطع غیرهمسطح در نقاط مختلف شهر به اتمام رسیده و شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها خواهیم بود و کار ساخت چندین پروژه مشارکتی نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست شهریاران محلات مختلف اردبیل ضمن بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص مسائل گوناگون فرهنگی و عمرانی محلات، از تلاش‌های شهردار اردبیل برای ایجاد تغییرات چشمگیر در عرصه‌های عمرانی و زیباسازی شهری قدردانی کردند.

همچنین ایجاد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی شهریاران، راه‌اندازی سایت شهریاران جوان، برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف مناسبتی در طول سال با همکاری شهریاران محلات، تولید و پخش نرم‌افزارهای آموزشی به منظور ارتقای فرهنگ شهرنشینی و آموزش شهروندی، تهیه آرم ویژه شهریاران محلات، ایجاد سرای شهریاران با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر، رفع برخی نواقصات مربوط به حوزه خدمات شهری و عمرانی در محلات، استفاده از ظرفیت مساجد برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش شهروندی و ... از جمله مباحث و پیشنهادات مطرح شده از سوی شهریاران محلات در نشست مشترک با شهردار اردبیل بود.

انتهای پیام/62003/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول