اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان:

شهرداری همدان باید از ساختار سنتی خارج شود

عضو شورای شهر همدان گفت: مردم انتظار دارند شهرداری همدان از ساختارهای سنتی نجات یابد و به ساختار علمی و به‌روز برسد.

شهرداری همدان باید از ساختار سنتی خارج شود

ابراهیم مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان مهمترین اولویت پیش رو را انتخاب شهردار دانست و افزود: با وجود کارهای فراوانی که از سوی شهردار و شهرداری فعلی برای توسعه شهری انجام شده ولی باید گفت که در توسعه فعالیت‌های مطلوب مورد نظر ما اتفاق نیفتاده است.

وی عدم توجه به ظرفیت‌های شهری را یکی از مشکلات شهرداری دانست و ادامه داد: شهرداری می‌توانست با دخیل شدن در بسیاری از فعالیت‌های بزرگ، شهر باسابقه همدان را در بعد رسانه‌ای در صدر اخبار قرار دهد و از طرفی دیگر باعث ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر شود که البته در این حوزه کار چندانی نشده است.

عضو شورای شهر همدان ابراز داشت: مشارکت شهرداری در حوزه گردشگری و جشنواره‌های مختلف مطلوب نبوده و در این زمینه لنگ می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهردار آینده گفت: بومی بودن، برخورداری از تخصص، مدیریت و شجاعت از ویژگی‌هایی است که باید یک شهردار موفق از آن برخوردار باشد.

مولوی تأکید کرد: شهردار آینده باید پاکدست، برنامه‌محور و اهل خرد جمعی باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که مطالبه مردم از شورای چهارم چه خواهد بود؟ گفت: مردم انتظار دارند شهرداری همدان از ساختارهای سنتی نجات یابد و به ساختار علمی و به‌روز برسد.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه باید کارهای مردم در اسرع وقت انجام شود، با اشاره به مصادیق مختلف در زمینه خدمت‌رسانی به موقع به مردم بیان داشت: به دنبال آن هستیم دیگر مردم همدان برای صدور پروانه ساختمان، یک سال خون دل نخورند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم، شهرداری پاسخگو را انتخاب خواهند کرد، ابراز داشت: شهردار آینده را موظف می‌کنیم در هر هفته به همراه اعضای شورا و حتی‌المقدور کمیسیون‌های مربوطه در یکی از مناطق شهر حضور داشته باشد تا مشکلات مردم را بررسی و حل کنند.

مولوی در پایان با تشکر از مردم برای حضور پرشور در انتخابات گفت: اعضای چهارمین شورای شهر خود را وقف خدمت به مردم خواهند کرد.

انتهای پیام/89002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول