اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه دو اصفهان خبر داد

اختصاص 20 درصد بودجه شهرداری منطقه 2 اصفهان برای محرومیت‌زدایی

شهردار منطقه دو اصفهان گفت: امسال 20 درصد از بودجه شهرداری منطقه دو اصفهان برای محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم این منطقه اختصاص داده شده است.

اختصاص 20 درصد بودجه شهرداری منطقه 2 اصفهان برای محرومیت‌زدایی

محمد فیض امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه منطقه دو یکی از مناطق محروم شهر اصفهان محسوب می‌شود، اظهار کرد: سطح بسیاری از منطقه دو اصفهان را اراضی کشاورزی و باغات قرار گرفته و با توجه به این موضوع سرانه تراکم جمعیت در منطقه دو اصفهان نسبت به سایر مناطق کم‌تر است.

وی به وضعیت مالی مردم ساکن در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: ساکنان محله‌های موجود در دو منطقه اصفهان از لحاظ درآمدی وضعیت مالی پایینی دارند.

شهردار منطقه دو اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر اکثر محله‌های موجود در این منطقه فاقد امکانات و خدمات شهری هستند، تصریح کرد: تمام این محلات نیازمند تقویت، توسعه و استفاده از خدمات و امکانات در بخش‌های مختلف هستند و شهرداری منطقه دو اصفهان در راستای محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم این منطقه تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه دو برای توسعه خدمات و امکانات مختلف از جمله فرهنگی، رفاهی، ورزشی، عمرانی و فضای سبز نسبت به سایر شهرداری‌ها باید از بودجه ویژه‌تری برخوردار شود، اضافه کرد: با وجود حمایت‌ها و اختصاص بودجه‌هایی از سوی شهرداری اصفهان، اما هنوز محرومیت‌های موجود در منطقه دو اصفهان پابرجا باقی مانده است.

فیض با اشاره به اینکه امسال 20 درصد از بودجه شهرداری منطقه دو اصفهان برای محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم این منطقه اختصاص داده شده است، تاکید کرد: امسال سه میلیارد و 750 میلیون تومان از بودجه شهرداری این منطقه برای محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم منطقه دو اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این بودجه‌ها اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به صورت محله محوری در این منطقه هزینه می‌شود، افزود: همچنین درصد بالایی از بودجه‌های محرومیت‌زدایی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در محلات محروم فاقد زیر‌ساخت‌های مورد نیاز اختصاص داده می‌شود.

شهردار منطقه دو اصفهان به بودجه امسال شهرداری منطقه دو اصفهان اشاره کرد و گفت: امسال بودجه شهرداری منطقه دو اصفهان 18 میلیارد و 250 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 پروژه در بخش‌های مختلف برای اجرا در منطقه دو اصفهان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: این پروژه با مشارکت‌های مردمی اجرا می‌شود و شهرداری درصدد توسعه محلات موجود در این منطقه از نظر خدمات و امکانات است.

انتهای پیام/63004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول