اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شبانکاره:

ادارات دولتی مطالبات شهرداری‌ها را پرداخت کنند

شهردار شبانکاره گفت: ادارات دولتی مطالبات شهرداری‌ها را پرداخت کنند.

ادارات دولتی مطالبات شهرداری‌ها را پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمود بسارده سه‌شنبه‌شب در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرداری‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و انتظار داریم مسئولان شهرستان ما را در رفع این مشکلات یاری کنند.

وی افزود: با توجه به تغییر شاخص در بودجه شهرداری‌ها انتظار داریم مسئولان رایزنی کنند تا از محلی دیگر به شهرداری‌ها کمک شود.

شهردار شبانکاره با انتقاد از برخی ادارات دولتی گفت: عدم اخذ پروانه ساختمانی توسط ادارات دولتی از مشکلاتی است که در شبانکاره شاهد آن هستیم.

بسارده بیان داشت: هزینه پروانه‌های ساختمانی بخشی از درآمد شهرداری‌ها را شکل می‌دهد و در شرایطی که تمامی شهروندان هزینه اخذ پروانه ساختمانی را به شهرداری پرداخت می‌کنند، ادارات دولتی بدون اخذ پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند.

وی اضافه کرد: پرداخت مطالبات شهرداری از نهادها و ادارات از مسائل مهمی است که انتظار داریم مدیران شهرستان ما را در این زمینه یاری کنند.

این مسئول اذعان داشت: شهرداری شبانکاره حدود 30 میلیارد ریال مطالبات دارد که در صورت وصول آنها می‌توانیم خدمات زیادی به شهروندان ارائه کرده و بخش بالایی از مشکلات حوزه شهری را برطرف کنیم.

شهردار شبانکاره عنوان کرد: شهرداری متولی اصلی ارائه خدمات است و انتظار داریم سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در مسیر تحقق این هدف شهرداری را یاری کنند.

بسارده در پایان گفت: تامین امکانات لجستیکی از نیازهای اساسی است که شهرداری‌ها با آن مواجه هستند و انتظار داریم برای رفع این مشکل وام‌ها و تسهیلات کم‌بهره، بدون بهره و یا بلاعوض در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول