اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حراست شهرداری شیراز خبر داد

دستگیری کارچاق‌کن‌ها در شهرداری شیراز

مدیر حراست شهرداری شیراز با هشدار اینکه استخدام‌ها و ساخت و سازها تنها در چارچوب ضوابط قانونی امکان‌پذیر است از دستگیری تعدادی کارچاق‌کن در این شهرداری خبر داد.

دستگیری کارچاق‌کن‌ها در شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه مدیریت شهردار این شهر، علیرضا جمشیدی اظهار داشت: برخی کلاهبرداران در قبال دریافت وجه به افراد جویای کار قول اشتغال در شهرداری را می‌دهند، اما مردم باید بدانند هرگونه اقدام در سازمان‌ها و اداره‌های وابسته به این مجموعه، تنها بر اساس ضوابط و در چارچوب قانون امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: شهروندان از پرداخت هرگونه وجه دستی به افرادی که در قبال دریافت وجه قول ایجاد شغل در ادارات تابعه شهرداری یا تسهیل امور اداری خارج از ضوابط را می‌دهند خودداری و در صورت مشاهده این افراد به شماره تلفن 2249162، واحد کسب اخبار مدیریت حراست شهرداری شیراز گزارش دهند.

این عضو شورای سلامت اداری شهرداری شیراز با اشاره به راه‌اندازی شهرداری الکترونیک در مناطق 3، 4، 7 و 9 شهرداری این شهر گفت: هرگونه اقدام برای دریافت پروانه ساختمانی و... فقط از طریق پایانه‌های الکترونیکی امکان‌پذیر است.

مدیر حراست شهرداری شیراز با بیان اینکه دیگر مناطق شهرداری نیز به‌زودی الکترونیکی می‌شوند، متذکر شد: ضوابط و اصول طرح‌های تفصیلی حاکم بر مجموعه شهرداری در هر شرایطی از تصدی کارکنان کاسته و از هرگونه سودجویی افراد غیرمسئول و کلاهبرداران می‌کاهد.

وی در پایان اذعان داشت: این مدیریت آمادگی کامل برای برخورد قاطع با دلالان و واسطه‌گران با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی را دارد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول