اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

پذیرش 39 هزار نفر میهمان فرهنگی در تابستان

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 39 هزار و 84 نفر میهمان فرهنگی در قالب 6 هزار و 659 خانوار در مراکز اسکان نواحی و مناطق استان پذیرش شده‌اند.

پذیرش 39 هزار نفر میهمان فرهنگی در تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهیار رامزی عصر امروز در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: 39 هزار و 84 نفر میهمان فرهنگی در قالب 6 هزار و 659 خانوار در مراکز اسکان نواحی و مناطق استان پذیرش شده‌اند.

وی تصریح کرد: از آغاز تعطیلات تابستانی تا 27 تیرماه 78 هزار و 38 نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل پذیرش و مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

رامزی خاطرنشان کرد: بیشترین مراجعه را در ستادهای اسکان نواحی یک و دو اردبیل، نیر و سرعین داشته‌ایم.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در ادامه اضافه کرد: به نظر می‌رسد بعد از پایان ماه مبارک رمضان و با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی میزبان خیل مسافران و میهمانان فرهنگی باشیم که اردبیل را مقصد گردشگری خود برگزیده‌اند.

وی بیان کرد: ‌ما علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت کلاس‌های درس سعی داریم از ظرفیت خانه‌های معلم در سرعین و اردبیل نیز در پذیرایی از میهمانان استفاده کنیم.

دانش‌آموزان و فرهنگیان کوثر در مسابقات فرهنگی و هنری خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان کوثر در مسابقات فرهنگی و هنری استانی که در رشته‌های مختلف مفاهیم قرآن، اذان، نمایش عروسکی، آرم‌سازی و گرافیک برگزار شد، با کسب رتبه‌های ممتاز استانی به مسابقات کشوری راه یافتند.

در این مسابقات مرتضی قهرمانی دانش‌آموز پایه دوم از دبیرستان شهید مطهری و حلیمه پارسای در رشته آرم‌سازی با کسب رتبه اول استانی و گروه نمایش دبیرستان شبانه‌روزی الزهرا در رشته نمایش عروسکی، آیسان خیراندیش دانش‌آموز کلاس دوم راهنمایی از مدرسه زینبیه در رشته مفاهیم و اکرم رحمتی رتبه دوم استانی در رشته گرافیک با کسب رتبه دوم استانی مجوز شرکت در مرحله کشوری این مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/62001/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول