اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

جابه‌جایی 5 هزار مسافر در سه ماهه نخست سال‎جاری در مسیر طارم

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت:‌ در سه ماهه نخست سال‎جاری 5 هزار و 543 مسافر در مسیر طارم تردد کرده که این تعداد مسافر در قالب 270 سفر انجام شده است.

جابه‌جایی 5 هزار مسافر در سه ماهه نخست سال‎جاری در مسیر طارم

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه ترمینال‌های موجود در سطح شهرستان‌های استان بر اساس دستورالعمل موجود فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بر اساس قانون بخش خصوصی و شهرداری می‌توانند ترمینال تاسیس کنند.

وی از وجود دو شرکت اتوبوسرانی در شهرستان طارم خبر داد و افزود: از این دو شرکت یکی در آب‌بر و دیگری در درام فعالیت می‌کند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از وجود یک شرکت فعال خودروهای سواری خبر داد و اضافه کرد: این شرکت بر اساس آئین‌نامه موجود برای فعالیت این نوع شرکت‌ها فعالیت می‌کند.

وی به صعب‌العبور بودن جاده‌ شهرستان طارم به سمت تهران اشاره و تصریح کرد:‌ این موضع گرایش مردم این منطقه به استفاده از خودروهای سواری را به شدت افزایش داده است.

رحمتی تعداد خودروهای سواری فعال به سمت تهران را در قالب شرکت پنج خودرو عنوان و اضافه کرد: مردم اغلب برای رفت و آمد به تهران از مسیر جاده منجیل که در حوزه استحفاظی گیلان است استفاده می‌کنند چون نزدیک‌تر از مسیر زنجان به تهران است.

وی از در دست ترمیم بودن جاده طارم – منجیل تهران خبر داد و گفت: عرض کم این جاده مشکلاتی را ایجاد کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به دور بودن جاده جدیدالاحداث تهم – چورزق برای مردم ساکن در طارم به سمت تهران اشاره کرد و گفت: این جاده مشکلات زیرساختی جاده قدیم را ندارد ولی مسیر آن به دلیل عبور از شهر زنجان دورتر از جاده قدیم به سمت تهران است.

وی تعداد اتوبوس‌های موجود برای حمل و نقل مسافر را به صورت روزانه در مسیر طارم - تهران چهار دستگاه اعلام کرد و افزود: این اتوبوس‌ها به صورت رفت و برگشت در این مسیر فعالیت می‌کنند.

رحمتی آمار مسافران جابه‌جا شده در مسیر طارم - تهران را طی سال گذشته 19 هزار و 240 نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد مسافر در قالب 954 سفر جابه‌جا شده‌اند.

وی از جابه‌جایی 5 هزار و 543 مسافر در سه ماهه نخست سال‎جاری در مسیر طارم خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب 270 سفر انجام شده است.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول