اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

تاسیس مدرسه راهنمایی نمونه دولتی برای نخستین بار در جم

رئیس آموزش و پرورش جم از تاسیس مدرسه راهنمایی نمونه دولتی برای نخستین بار در شهرستان جم خبر داد.

تاسیس مدرسه راهنمایی نمونه دولتی برای نخستین بار در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و بخش عظیمی از خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: جم از وضعیت سنتی به شهری مدرن تبدیل شده و به تبع آن مطالبات مردم شریف شهرستان از آموزش و پرورش در سطح بالاتری خواهد بود، از این رو تأسیس مدارس نمونه و تیزهوشان از نیازهای اساسی به‌شمار می‌رود.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به وضعیت آموزش در مدارس نمونه خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های مدارس نمونه، انتخاب بهترین کادر آموزشی و پرورشی و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه طبق برنامه زمان‌بندی است.

اسکندری تصریح کرد: نحوه پذیرش دانش‌آموز در مدارس نمونه از طریق آزمون است که از این طریق تعداد 60 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان در پایه اول در مدرسه راهنمایی (متوسطه اول) نمونه دولتی کوثر پذیرفته شده‌اند و به یاری خداوند از مهرماه امسال به‌صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش جم از تاسیس مدرسه راهنمایی نمونه دولتی برای نخستین بار در شهرستان جم خبر داد.

وی افزود: شهرستان جم با وجود استعدادهای درخشان، پیشینه تاریخی، نرم جمعیتی لازم و وجود نخبه‌هایی که در سطح بین‌المللی شهره هستند، متاسفانه از داشتن مدارس نمونه محروم بوده و داشتن یک مدرسه شبانه‌روزی در مقطع متوسطه نیز نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شهرستان باشد.

این مسئول عنوان کرد: در سال گذشته برای نخستین بار دبیرستان نمونه دولتی ریحانه‌النبی و دو دبیرستان بزرگسالان ویژه آقایان و خانم‌ها تاسیس کردیم که امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد تاسیس مدرسه تیزهوشان این شهرستان باشیم.

اسکندری گفت: مدرسه راهنمایی نمونه دولتی کوثر با 60 دانش‌آموز در طبقه دوم آموزشگاه فردوس واقع در شهرک دو هزار و 500 واحدی کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول