اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان:

مدرسه کشتی تشکیل می‌شود / زمان دقیقی برای افتتاح خانه کشتی مشخص نیست

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: از اول مرداد ماه مدرسه کشتی را برای رده‌های سنی 5 تا 12 سال برگزار می‌کنیم.

مدرسه کشتی تشکیل می‌شود / زمان دقیقی برای افتتاح خانه کشتی مشخص نیست

علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان اصفهان با نام هیئت در رقابت‌های جام برتر زنجان توانست قهرمان شود و به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

وی تصریح کرد: دور رفت لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور در رشته کشتی فرنگی و آزاد را برگزار کردیم و پس از تیم‌های خوزستان و فارس که به طور مشترک رتبه نخست را کسب کردند، توانستیم عنوان دوم را کسب کنیم و حتی تیم فارس را که از تیم‌های قدرتمند در کشتی ایران است را با وجودی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت، شکست دادیم.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان ادامه داد: فدراسیون کشتی پیشنهاد برگزاری دور برگشت را به هیئت کشتی اصفهان داده است که قرار است این رقابت‌ها در تاریخ‌های 21 و 22 مرداد ماه برگزار شود که پیشنهاد این میزبانی به اصفهان نشان‌دهنده رضایت فدراسیون و عملکرد خوب هیئت در میزبانی‌های گذشته است.

وی در ادامه به خانه کشتی اصفهان اشاره و اضافه کرد: تشک‌های خانه کشتی پهن شده است و علاوه بر نصب کف‌پوش‌ها، جکوزی، سونا و حمام این خانه نیز به مرحله تست رسیده است و قرار است دفتر هیئت به آنجا انتقال یابد.

میرواحدی در پاسخ به این سئوال که این خانه چه زمانی افتتاح می‌شود، تأکید کرد: در مرحله تست هستیم و نمی‌توانم زمان دقیقی را در این مورد اعلام کنم.

وی گفت: از اول مردادماه مدرسه کشتی را برای رده‌های سنی 5 تا 12 سال برگزار می‌کنیم و قصد داریم برای علاقمند شدن هرچه بیشتر کودکان در کنار کشتی، بازی‌های ورزشی نیز برایشان در نظر بگیریم و پس از آن برایشان گواهی شرکت در کلاس صادر می‌کنیم و تا پایان سال نیز برنامه‌های مختلفی را برای این کودکان اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول