اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خبر داد

تهیه ساختمان استیجاری برای مدرسه شهریار آبیک

فرماندار شهرستان آبیک از تهیه ساختمان استیجاری برای دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی تخریبی استاد شهریار شهرک فردوس خبر داد.

تهیه ساختمان استیجاری برای مدرسه شهریار آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، ظهر امروز عبدالحسین داداشی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب و تخریبی بودن مدرسه راهنمایی استاد شهریار شهرک فردوس، باید با کارشناسی مسئولان آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان و چگونگی تفکیک مشخص شود تا بتوان تصمیم گیری کرد.

وی افزود: اگر صدها دانش‌آموز از نظر آموزشی و اخلاقی فدا شوند شاید کسی بازخواست نکند ولی باید در آن دنیا در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم ولی اگر یک قطره خون از بینی دانش‌آموزان بچکد، صدای همه در می‌آید.

این مسئول ادامه داد: امنیت جانی دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است به همین دلیل با کمک خیرین، شهرداری و سایر دستگاه‌ها نسبت به تأمین ساختمان استیجاری به مدت دو سال اقدام خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمین مناسب برای احداث مدرسه جدید در شهرک فردوس اختصاص داده شده ولی احداث مدرسه بیش از دو سال طول خواهد کشید.

داداشی بیان کرد: احداث مدرسه جدید در شهرک فردوس در دستور کار اداره کل تجهیز و نوسازی استان قزوین قرار دارد که با اختصاص اعتبار به عنوان پروژه‌های اولویت‌دار امسال قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در عصر چهارشنبه در جلسه فوق‌العاده شورای آموزش و پرورش، نحوه تهیه ساختمان استیجاری مورد بررسی قرار گرفته و پس از تصمیم‌گیری به تصویب نهایی می‌رسد.

انتهای پیام/77006/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول