اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی فکری کرمان خبر داد

برگزاری اردوی منطقه‌ای کانون پرورشی در کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: اردوی منطقه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی منطقه‌ای کانون پرورشی در کرمان

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 100 عضو نوجوان پسر از مراکز فرهنگی هنری کانون استان‌های کرمان، هرمزگان و یزد در اردوی منطقه‌ای کرمان شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: کانون پرورشی کرمان سوم تا پنجم شهریورماه سال‌جاری به میزبانی اردوی منطقه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای حدود 100 عضو نوجوان پسر از مراکز فرهنگی هنری کانون استان‌های کرمان، هرمزگان و یزد است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خاطر نشان کرد: محوریت اردوهای منطقه‌ای کانون پرورش فکری در سال‌جاری تکیه بر سبک زندگی اسلامی با استفاده از معارف و فرهنگ رضوی است.

گنجعلیخانی عنوان کرد: محتوای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اردوها علاوه بر این‌که به صورت غیرمستقیم نوجوانان را با چگونه زندگی کردن بر اساس سیره ائمه اطهار (ع) آشنا می‌کند باید سبب ایجاد نشاط و شادابی در بین آن‌ها شود.

وی آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با مهارت‌های زندگی با بهره‌گیری از آداب و احکام اسلامی، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و ایجاد همدلی و همکاری بین شرکت‌کنندگان در اردو را از جمله اهداف اصلی این اردوها برشمرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردو و نیل به این اهداف به کار گیریم.

این مسئول فرهنگی اظهار داشت: انیمیشن «دیوار» ساخته مهین شهمرادزاده رابط هنری کانون پرورشی کرمان موفق به کسب عنوان نخست سومین جشنواره ادبی هنری «در باغ کودکی» شد.

گنجعلیخانی عنوان کرد: این انیمیشن سه دقیقه‌ای که به بیان آسیب‌های اجتماعی و ارتباط کودک و خانواده می‌پردازد به سبک دو بعدی تولید شده است و از میان 118 اثر انیمیشن ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره ادبی هنری «در باغ کودکی» به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

وی افزود: مهین شهمرادزاده رابط هنری کانون کرمان، زهرا جباری مربی مسئول کانون شهربابک و شهربانو برزگر پاریزی مربی ادبی پاریز به عنوان مربیان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/80019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول