اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری 500 کلاس تقویت بنیه علمی در اردوهای جهادی زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 500 کلاس تقویت بنیه علمی و کلاس‌های کنکور توسط دانشجویان در اردوهای جهادی استان برگزار شده است.

برگزاری 500 کلاس تقویت بنیه علمی در اردوهای جهادی زنجان

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به عملکرد یک‌ماهه طرح هجرت و اردوهای جهادی بسیج سازندگی سال‌جاری اشاره کرد و افزود: 65 گروه جهادی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان زنجان با حمایت رؤسای دانشگاه‌ تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 39 اردو توسط یک‌هزار و 128 نفر دانشجوی جهادگر برای ارائه خدمات به روستاهای محروم استان زنجان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: تاکنون در 15 روستای استان اردوی جهادی برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به خدمات عمرانی اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی اشاره کرد و افزود: ساخت مسجد روستای «وزمک» در دندی از توابع شهرستان ماهنشان و منبع آب، نقاشی مدارس و ترمیم مخزن آب در روستاهای سلطانیه جزو اقدامات فرهنگی بسیجیان است.

وی به خدمات فرهنگی دانشجویان و بسیج طلاب در طول یک ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 400 مورد کلاس‌های اخلاق، قرآن، احکام و سایر برنامه‌های فرهنگی و معنوی برگزار شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری 500 کلاس تقویت بنیه علمی و کلاس‌های کنکور از خدمات علمی دانشجویان بسیجی است.

وی به خدمات کشاورزی اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: بیش از هزار کلاس مشاوره کشاورزی، دامداری و باغبانی برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: برگزاری هزار کلاس مشاوره پزشکی، بهداشتی، آموزش بهداشت فردی و عمومی، خانواده و محیط جزو خدمات دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با بیان اینکه هزار خدمات مشاوره و روانشناسی بهداشت و خانواده در طول یک ماه گذشته برگزار شده است، گفت: همایش آموزش توجیهی طرح هجرت و افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی نیز برگزار شده است.

کرمی در ادامه به اقدامات اردوهای طرح هجرت در طول یک ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع 200 کلاس مربوط به پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: 50 کلاس تقویتی و جبرانی با حضور 15 هزار نفر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی خدمات مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و فاقد امکانات انجام شود، تصریح کرد: کشورمان به ترویج فرهنگ و روحیه جهادی نیاز دارد.

کرمی گفت: ملت ایران در طول 35 سال گذشته با رهبری امام راحل و هدایت مقام معظم رهبری در صحنه‌های مختلف با روحیه جهادی موفق و پیروز بوده‌ است.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول