اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آبیک خبر داد

شرکت دانش‌آموزان بی‌بضاعت آبیکی در اردوی بنیاد علوی

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از شرکت دانش‌آموزان بی‌بضاعت آبیکی در اردوی بنیاد علوی که زیر نظر مقام معظم رهبری است، خبر داد.

شرکت دانش‌آموزان بی‌بضاعت آبیکی در اردوی بنیاد علوی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالله ملک‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: 17 نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت دختر شهرستان آبیک پیش از ماه مبارک رمضان به اردوی بنیاد علوی رفته بودند؛ این در حالی است که 17 نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت پسر، پس از ماه مبارک رمضان به اردوی بنیاد علوی می‌روند.

وی افزود: مدت اردوی بنیاد علوی هفت روز است و دانش‌آموزان در این هفت روز از برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: در طرح هجرت 3 کار چهار مدرسه از سوی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف به اتمام رسیده است؛ این در حالی است که دانش‌آموزان از شنبه تا چهارشنبه در عرصه‌ها فعالیت‌ می‌کردند و روزهای پنج‌شنبه برنامه‌های فرهنگی و طرح حلقه‌های صالحین برگزار می‌شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مبلغ 25 میلیون ریال اعتبار برای ابزار و خرید رنگ هزینه شده و طبق برآوردی که داشتیم برای رنگ‌آمیزی هر مدرسه 50 میلیون ریال اعتبار لازم است.

ملک‌پور افزود: از اعتبارات سال گذشته برای طرح هجرت 3 که 135 میلیون ریال بود، تنها 30 درصد اختصاص یافته است.

وی از برگزاری اردوهای یک روزه دانش‌آموزان به تعداد 750 نفر در قالب 22 گروه خبر داد و بیان کرد: پاکسازی محیط زیست، لایروبی انهار، وجین و برداشت محصول از جمله فعالیت‌های یک روزه‌ای است که دانش‌آموزان در آن شرکت می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: به عنوان هدیه به هر دانش‌آموز روزانه 40 هزار ریال اعطا شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک اضافه کرد: در دو پایگاه ورزشی، دو کانون فرهنگی و دو مرکز دیگر برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شده است.

ملک‌پور با اشاره به استخدام پیمانی مربیان قرآنی در آموزش و پرورش تصریح کرد: در فصل تابستان برای کلاس‌های قرآنی از نیروهای قرارداد معین کار استفاده می‌کردیم که به دلیل استخدام این افراد، امسال به صورت منسجم کلاس‌های قرآنی برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول