اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران خبر داد

حضور 3 بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی کانوپولو

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران از حضور سه بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی کانوپولو برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

حضور 3 بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی کانوپولو

مهرداد وکیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از درخشش بانوان مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور از سوی کمیته فنی سه ورزشکار و یک مربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی از حضور 27 بازیکن در این اردو خبر داد و گفت: زهرا علی‌نژاد، تکتم آخوندزاده و ترانه کامیاب به عنوان سه ملی پوش مازندرانی در اردوی جدید تیم ملی کانوپولو بانوان کشورمان هستند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران با اشاره به حضور مربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی بانوان افزود: جمیله طهماسبی که هفته گذشته موفق شد تیم کانوپولو مازندران را قهرمان کشور کند نیز به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شد.

وکیلیان در ادامه گفت: اردوی تیم ملی کانوپولو بانوان به منظور آمادگی بیشتر روزهای 27 تیر تا چهارم مرداد در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: تیم ملی کانوپولو بانوان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در کشور هند برگزار می‌شود، در این اردو شرکت می‌کند.

انتهای پیام/86005/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول