اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سبک شوتوکان کاراته مازندران خبر داد

دعوت کاراته‌کا مازندرانی به دهمین اردوی تیم ملی بزرگسالان

نماینده سبک شوتوکان کاراته در مازندران گفت: رضا بهرام‌پور کاراته‌کار مازندرانی به دهمین اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شد.

دعوت کاراته‌کا مازندرانی به دهمین اردوی تیم ملی بزرگسالان

علیرضا رضازاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: رضا بهرام‌پور از مازندران در دهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان حضور داشت.

وی افزود: این اردوی ورزشی در نیمه دوم تیرماه امسال به مدت شش روز برگزار شده و قرار بود در سالن کبکانیان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شود که به استان گیلان و شهرستان رشت انتقال پیدا کرد.

رضازاده تصریح کرد: مکان اردوی دهم ملی‌پوشان به دلیل ایجاد اردوی مشترک با تیم ملی کاراته کشور ماکائو در این استان تغییر یافت.

نماینده سبک شوتوکان کاراته در مازندران با اعلام اینکه سرمربی تیم ملی کاراته کشور ماکائو ایرانی است، اذعان داشت: قرار بود ملی‌پوشان دو کشور در دیدارهای تدارکاتی با یکدیگر مبارزه کنند.

وی در پایان در مورد تعداد اعضای حرفه‌ای سبک شوتوکان کاراته در مازندران یادآور شد: هم‌اکنون 200 هنرجوی مازندران در این سبک حرفه‌ای کار می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول