اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی

اردوی یک روزه جهادی در مزارع کشاورزی دشتستان برگزار شد

اردوی یک روزه جهادی به همت دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی در مزارع کشاورزی روستای بنداروز در دشتستان برگزار شد.

اردوی یک روزه جهادی در مزارع کشاورزی دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرمانده بسیج زینب کبری (س) برازجان بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری این اردوی جهادی اظهار داشت: طرح هجرت از طرح‌های مهم و ارزشمند است که با موفقیت بسیار خوبی اجرایی شده است.

مریم حوراسفند افزود: هدف از برگزاری این اردو کمک به سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان در این اردوی یک روزه با کار گروهی و هم‌گرایی آشنا که این امر موجب ترویج روحیه تعاون و نوع دوستی در میان آنها می‌شود.

حوراسفند تأکید کرد: کمک به عمران و آبادانی، رشد ابتکارات و خلاقیت‌ها، تقویت روحیه اعتماد به نفس و شکوفایی استعدادها، کسب تجربه و افزایش مهارت‌های تخصصی و عمومی و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی از مواردی هستند که دانش‌آموز در این اردوها کسب می‌کند که این خود موجب شادابی و نشاط در بین آنها می‌شود.

وی ابراز داشت: تسطیح اراضی مزرعه پژوهشی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان دانشکده کشاورزی برازجان، پژوهش و تحقیق در زمینه کشت برخی از گیاهان دارویی موجود در مراتع استان بوشهر، شناسایی و مبارزه با گونه‌های مختلف آفات مزارع کشاورزی از جمله صیفی‌جات توسط دانش‌آموزان و با همکاری استاد راهنما دکتر کهن‌مو عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و نمایش فیلم از دیگر برنامه‌های این اردوی یک روزه است.

این مسئول گفت: بازدید از آزمایشگاه دانشکده کشاورزی و آشنایی با دستگاه‌های مورد استفاده در صنایع کشاورزی و چگونگی کاربردهای آنها نیز از دیگر برنامه‌های این اردو است.

انتهای پیام/2452/ش‌20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول