اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

خطر سودجویان داخلی از تحریم‌ها بیشتر است

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: خطری که از طرف سودجویان داخلی صنعت و اقتصاد کشورمان را تهدید می‌کند، از تحریم‌های اقتصادی بیشتر است.

خطر سودجویان داخلی از تحریم‌ها بیشتر است

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه اظهار داشت: سودجویان داخلی و تنگ‌نظری بعضی از مسئولان، عرصه صنعت، تولید و به طور کلی اقتصاد ایران اسلامی را بیشتر در معرض تهدید قرار داده است، به طوری که این خطرها از تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام جدی‌تر و تاثیرگذارتر است.

وی افزود: در چندین سال گذشته مقام معظم رهبری رونق بخشیدن به تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از ملت کشورمان خواستار هستند، به طوری که برای تحقق یافتن منویات ایشان باید در راستای صیانت از تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات کمرشکن گام برداشته شود.

صادقی ادامه داد: عده‌ای از سودجویان و سوداگران زر و ثروت که فقط به منافع شخصی خود می‌اندشیند، به جای بها دادن به تولیدات بومی، برای تبلیغات کالاهای تولید شده در کشورهای بیگانه به صورت مجدانه تلاش می‌کنند، بنابراین لطماتی که آنها بر پیکر اقتصاد کشورمان وارد می‌کنند، به مراتب بیشتر و جدی‌تر از لطمه‌های وارده از ناحیه تحریم است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اظهار به اینکه بعضی بی‌تدبیری‌ها و تنگ‌نظری‌ها بیشتر کشورمان را دچار آسیب می‌کند، اظهار داشت: می‌توان از طریق اتخاذ تدابیر کاربردی و سیاست‌گذاری مناسب برای تبدیل کردن تحریم به فرصت اقدامات اساسی را صورت داد.

صادقی با تاکید بر اینکه در کشورمان منابع غنی مختلف از حیث علم، ثروت‌های طبیعی و نیروی انسانی توانمند وجود دارد، اظهار داشت: سزاوار نیست، با برنامه‌ریزی نادرست و سهل‌انگاری میدان را برای جولان دادن برخی سودجویان فراخ کرده و ظرفیت‌های نهفته در بخش‌های مختلف کشورمان را هدر دهیم.

وی با اظهار به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی لایق بهترین‌ها هستند، بیان داشت: به وسیله حمایت از سرمایه‌های انسانی داخلی در راستای رساندن کشورمان به اوج عزت و اقتدار تلاش مضاعفی را باید آغاز کرد، زیرا در ملت ما این شایستگی برای داشتن زندگی بهتر و ساختن ایران اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام/61002/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول