اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

غربی‌ها به بی‌اثر بودن تحریم‌ها اعتراف کرده‌اند

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز گفت: امروز خود غربی‌ها به بی‌اثر بودن تحریم‌ها اعتراف کرده‌اند و شاهد عقب‌نشینی آنها هستیم.

غربی‌ها به بی‌اثر بودن تحریم‌ها اعتراف کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بعدازظهر امروز جلسه شورای هماهنگی بانک‌های کشور به میزبانی استانداری البرز و با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار برگزار شد.

امیر یزدی در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: امسال از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در روز 24 خرداد تصریح کرد: مردم ما با حضور حماسی خود در این دوره از انتخابات ثابت کردند که مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و فشارهای خارجی هرگز خللی در عزم و اراده آنها برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز افزود: دشمنان ما تصور می‌کردند که با تحریم و فشار اقتصادی می‌توانند مردم ما را مأیوس و ناامید کنند، اما شاهد بودیم که خودشان به بی‌فایده بودن تحریم‌ها پی برده و امروز با یک عقب‌نشینی آشکار برخی از بانک‌های ایران را از تحریم خارج کردند.

یزدی با تأکید بر اینکه برای خنثی‌سازی تمام توطئه‌های دشمنان به ویژه در حوزه اقتصادی باید با عزم ملی حماسه بزرگ اقتصادی در کشور خلق شود، گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر به صورت مداوم بر توسعه اقتصادی کشور و خروج از وابستگی‌های موجود تأکید و رهنمودهای ارزشمندی در این زمینه بیان فرموده‌اند.

وی تأکید کرد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید چرخ‌های صنعت و تولید کشور به حرکت درآمده و در این صورت می‌توانیم برای نسل جوان اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز افزود: زمانی که اشتغال پایدار در کشور ایجاد شد و مردم نگران بیکاری جوانان خود نبودند،‌ حماسه اقتصادی محقق شده است.

یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد بانک‌های فعال در استان البرز گفت: برای خلق حماسه اقتصادی باید همه دست به دست هم بدهیم و مراکز اقتصادی از جمله بانک‌ها نقش بسیار حساسی در این حوزه دارند.

وی با بیان اینکه عملکرد بانک‌های فعال در استان البرز به صورت ماهانه رصد می‌شود، متذکر شد: شاخص‌هایی تعیین شده و بر اساس آن شورای هماهنگی بانک‌ها و دستگاه‌های نظارتی عملکرد بانک‌های فعال در استان البرز را به صورت ماهانه بررسی و رصد می‌کنند.

لازم به توضیح است، در این جلسه مدیران ارشد بانک‌های استان البرز به ارائه گزارشی از عملکرد مراکز تحت مسئولیت خود پرداختند.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول