اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

دشمنان با ترور و تحریم کاری از پیش نمی‌برند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان با ترور و تحریم کاری از پیش نمی‌برند، چرا که ملت ایران افتخار می‌کند خون خود را به پای شجره طیبه انقلاب اسلامی بریزد و همواره استوار بر پای خود می‌ایستد.

دشمنان با ترور و تحریم کاری از پیش نمی‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر در خطبه‌های دشمن شکن این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن تبریک ایام نورانی شعبانیه اظهار کرد: دشمنان این نظام  و انقلاب همواره آتش خشم و کینه خود را نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی ایران بر سر بزرگان این نظام چون شهدای محراب، شهدای هفتم تیر و شهدای هسته‌ای خالی کرده‌اند.

وی با گرامیداشت سالروز شهدای هفتم تیر افزود: مظلومیت شهید بهشتی به گونه‌ای است که هر انسانی با شنیدن آن حتی بیشتر از خبر شهادت این بزرگوار متأثر می‌شود.مستکبران بدانند که خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی همواره پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است و با وجود آمادگی بالای ملت ایران در دفاع از انقلاب خود، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در تمام آشوب‌ها و فتنه‌های دنیا همیشه یک ردپایی از آمریکایی‌ها را شاهد هستیم، گفت: امروز چشم جهانی به ایران است و مردمان آزاد شده از چنگال ستمگران می‌خواهند از ایرانیان الگو بگیرند امروز ایران در اوج درخشندگی است و مردم جهان مدام حاضر خبر پیروزی‌های ملت ایران و شکست‌های پی در پی آمریکا را می‌شنوند.

رهبر با بیان اینکه مهدویت و عاشورا دو بالی است که شیعه با آن در مسیر الهی حرکت می‌کند، تصریح کرد: اگر شیعه در اقلیت است اما از اهل‌بیت همچون امام حسین (ع) در طی مسیر خویش الگو می‌گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دشمن با ترورها، تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها هرگز کاری از پیش نخواهد برد و دولت و ملت با همکاری هم باید در راستای پیشرفت کشور بکوشند.

وی در ادامه خطبه‌ای نماز جمعه با مهم شمردن مسند قضاوت و جایگاه رفیع قوه قضاییه در حاکمیت اسلامی به منظور برقراری عدالت اظهار کرد: به فرموده امام علی (ع) کرسی قضاوت جای اولیای الهی یا جانشین ولی الهی است و چنانچه در این جایگاه مانند آنها رفتار نشود این کرسی جای اهل جهنم و اشقیاء خواهد بود.

رهبر در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات اظهار کرد: زبان از بیان و تشکر برای حضور گسترده  و یکپارچه ملت ایران در روز 24 خردادماه  عاجز است. به یقین نظر ولی‌عصر(عج)  پشت این حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بود که این حماسه‌آفرینی سبب ناامیدی دشمنان نظام و  خشنودی پروردگار و رهبر معظم انقلاب شد.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به وظایف دولت آینده تاکید کرد: امیدواریم که رئیس‌جمهور منتخب مردم دولتی فراجناحی تشکیل دهد که از افراد شایسته تشکیل شده باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت جدید باید مسایل فرهنگی را در اولویت قرار دهد، گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید برای تحقق حماسه اقتصادی به بهترین نحو به تولیدات داخلی و تأمین محصولات کشاورزی از داخل کشور توجه ویژه نشان دهد.

انتهای پیام/63001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول