اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

ایران از تحریم‏ها هراسی ندارد/ مردم اقتصاد مقاومتی را پی بگیرند

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی گفت: ایران از تحریم‏ها هراسی ندارد و مردم باید اقتصاد مقاومتی را پی بگیرند.

ایران از تحریم‏ها هراسی ندارد/ مردم اقتصاد مقاومتی را پی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شرق استان تهران اظهار کرد: آمریکایی‏ها فکر می‏کنند با تحریم می‏توانند ملت ایران را از پای درآورند و به خواسته‏های شوم خود برسند؛ اما کور خوانده‏اند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، زندگی در شرایط سخت را به خوبی می‏دانند و در مقابل تحریم‏های همه‎جانبه هرگز تسلیم نمی‏شوند.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش فعالیت‏های دستگاه قضایی در برخورد با روزه‏خواران و حرمت‏شکنان ماه ضیافت‏الله، به نقش شهید بهشتی در معماری دستگاه قضایی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: می‏توان گفت که ایشان محور کل شکل دادن و ساماندهی قوه قضاییه محسوب می‏شود.

توسلی افزود: شهید بهشتی در به تصویب رساندن تمام بخش‏های قانون اساسی به خصوص در حوزه قضایی و اصولی که در رابطه با قوه قضاییه است، نقش محوری و اساسی داشت.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی در بخش‏های سیاسی، اقتصادی، قضایی و قانون‏گذاری افراد شاخصی وجود دارند که یکی از محوری‏ترین آنها، شهید بهشتی است.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی با بررسی نقش شهید بهشتی در قوام‏بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: خدا را شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی ایران، شخصیت‏هایی مانند آیت‏الله شهید بهشتی حضور داشتند و توانستند در کنار امام خمینی(ره) به عنوان یاران و بازوهای ایشان، بهترین و محوری‏ترین نقش را ایفا کنند.

توسلی افزود: در دوران قبل از انقلاب، ساواک در دستگاه رژیم ستم‏شاهی فشار وارد می‏کرد؛ بعد از انقلاب فتنه‏های داخلی عوامل وابسته به استکبار جهانی و نظام طاغوتی و همچنین منافقین و گروهای چپ‏گرا به صورت افسار گسیخته به وجود آمد و ادامه یافت.

وی تصریح کرد: معاندان نظام به خیال خود، اگر امثال شهید بهشتی را سر راه بر می‏داشتند، می‏توانستند مملکت را تصاحب کنند؛ اما دیدیم که با حضور حضرت امام و رهبری اینچنین نشد و هزاران انقلابی دیگر رویید.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: مردم و دستگاه قضایی امروز باید با تأسی به این شهیدان، راه خود را به درستی ادامه دهد.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول