اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

تحریم شبکه‏های ماهواره‏ای نمایانگر اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه فیروزکوه گفت: تحریم شبکه‏های ماهواره‏ای ایران، نمایانگر عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

تحریم شبکه‏های ماهواره‏ای نمایانگر اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های نماز عبادی- سیاسی جمعه فیروزکوه در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب، معاندان و دشمنان اسلام در مراحل مختلف برای نظام اسلامی و ارزش‏های دینی آن توطئه‏چینی کرده و می‏کنند و امروز باید مقابل آنها بایستیم.

وی با اشاره به تحریم شبکه‏های ماهواره‏ای رادیویی و تلویزیونی ایران از سوی شرکت «یوتل ست» تصریح کرد: دشمنی که عزت و اقتدار ایران اسلامی را هدف قرار داده، باید در مقابلش ایستاد و با او مقابله کرد.

استیری خاطرنشان کرد: این تحریم‏ها بیانگر آن است که شبکه‏های ماهواره‏ای ایران در خارج از کشور و سطح بین‏الملل تأثیر گذارند و غربی‏ها نمی‏توانند اقتدار نظام اسلامی را تحمل کنند.

غربی‏ها پیام استقلال و آزادی ملت ایران را برنمی‏تابند

امام جمعه فیروزکوه گفت: آنان که پیام استقلال و آزادی ملت ایران را نمی‏توانند ببینند و بشنوند، ادعای دفاع از حقوق بشر هم دارند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تأکید کرد: دشمنان در برهه کنونی باید بدانند و آگاه باشند که با این اقدام در وهله نخست، تیری بر قلب خود خواهند زد؛ چراکه نمی‏توانند جوابگوی تمام دنیا باشند و راه توجیهی ندارند.

وی یادآور شد: آنان تحریم‏های بین‏المللی را علت اصلی ممانعت از پخش برنامه‏های شبکه‏های رادیویی و تلویزیونی ایران بیان می‏کنند که دروغی بزرگ و کذب محض است. 

نظام اسلامی راه دیگری برای رساندن پیام خود به دنیا خواهد یافت

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: تحریم‏ها بهانه است و چندی پیش صدر اعظم آلمان رسماً اعلام کرد که نمی‏توانیم تحریم‏ها را بیش از این سخت کنیم؛ چراکه در این صورت باید ماهانه در حدود 40 هزار کارگر خود را اخراج کنیم.

استیری با اشاره به دوران اوایل انقلاب که در آن زمان امام خمینی(ره) با دستان خالی و بدون وجود فضای رسانه‏ای کنونی پیام انقلاب را به تمام جهانیان منتقل کردند، بیان داشت: دشمنان تعطیلی شبکه‏های ماهواره‏ای را بزرگ جلوه داده و روی آن مانور می‏دهند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: این در حالی است که قطعاً نظام اسلامی راه دیگری برای رساندن پیام خود به دنیا خواهد یافت.

انتهای پیام/2568/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول