اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند با اشاره به وقایع دوران انتخابات

غربی‏ها تحریم مجازی را برداشتند، اما مردم آنها را تحریم عملی کردند

امام جمعه دماوند با اشاره به وقایع دوران انتخابات گفت: غربی‏ها در ایام انتخابات «تحریم مجازی» را از ایران برداشتند؛ اما مردم با حضور میلیونی در صحنه، آنها را «تحریم عملی» کردند.

غربی‏ها تحریم مجازی را برداشتند، اما مردم آنها را تحریم عملی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد، مناسبت‏های این هفته قابل بحث در نماز جمعه مردم ایران اسلامی را به دو بخش اساسی داخلی و خارجی تقسیم کرد.

وی بیان داشت: در حوزه داخلی، فرمایشات ولی امر مسلمین جهان که اخیراً بیان فرمودند، یکی از مهم‏ترین مسائلی است که باید مورد نظر قرار گیرد.

امام جمعه دماوند افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیانات ارزنده‏ای در ارتباط با دستاوردهای انتخابات پرشور 24 خرداد ماه داشتند که باید به آن توجه شود.

مردم در انتخابات «کارستان» کردند

این مسئول گفت: تجلیلی که رهبری از مردم انجام دادند و تعبیری که از حضور ملت در صحنه داشتند و آن را «کارستان» خطاب فرمودند، بسیار قابل تأمل و حائز اهمیت است.

علاءالدینی اضافه کرد: رهبری در سخنان اخیر خود، پنج محور اساسی را در ارتباط با زحمت و تلاش مردم برای خلق حماسه سیاسی مطرح فرمودند که دستاوردهای آن سبب شد تا دشمن در اجرای برنامه‏ها و توطئه‏هایش شکست بخورد.

وی تصریح کرد: برنامه‏های دشمن قبل از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگزار نشدن این رویداد بزرگ سیاسی بود و سرد برگزار شدن آن نیز در دستور کار قرار داشت که نتوانستند به این خواسته‏های شوم خود جامه عمل بپوشانند.

طرح ایجاد شبهه، تردید و آشوب هم شکست خورد

امام جمعه دماوند گفت: دشمنان اسلام و انقلاب پس از برگزاری انتخابات نیز به دنبال ایجاد شبهه، تردید و آشوب در کشور بودند تا کام شیرین مردم را از حضور میلیونی در صحنه انتخابات تلخ سازند و حلاوت پیروزی را از بین ببرند که باز هم موفق نشدند.

علاءالدینی افزود: نمونه این برنامه‏ریزی‏ها، برداشتن تحریم در عرصه فضای مجازی در ایام انتخابات بود؛ آنهایی که همواره در ارتباط با تحریم ایران در عرصه مجازی گام برمی‏داشتند، سعی کردند با این اقدام خود به شکل‏گیری آشوب و درگیری در ایران کمک کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام سئوالی را برای مردم ایران مطرح می‏سازد که چگونه و به چه دلیلی این تحریم‏ها در آن زمان خاص برداشته شد.

امام جمعه دماوند گفت: مطمئناً غربی‏ها می‏خواستند از تمام ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‏های خود و پیروزی در این میدان استفاده کنند؛ اما حضور یک‏باره و میلیونی مردم در عرصه انتخابات این برنامه‏ها را با شکست مواجه کرد.

یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گرامی داشته شود

امام جمعه دماوند همچنین یکی دیگر از مناسبت‏های مهم تاریخ انقلاب اسلامی را واقعه هفتم تیر بیان کرد که باید همواره پاس داشته شود و مردم و مسئولان با شکوه بیشتری یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ رئیس دادگستری شهرستان دماوند نیز پیش از خطبه‏های نماز جمعه این هفته بام ایران، در تجلیل از مقام شامخ شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه مطالبی را برای نمازگزاران بیان کرد.

انتهای پیام/2568/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول