اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی تریال کشور

دوچرخه‌سوار قزوینی عنوان نایب ‌قهرمانی را کسب کرد

در جریان مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری تریال کشور، مجید بهشتی دوچرخه‌سوار قزوینی عنوان نایب‌ قهرمانی را کسب کرد.

دوچرخه‌سوار قزوینی عنوان نایب ‌قهرمانی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ بهشتی که به همراه تیم دوچرخه‌سواری تریال استان قزوین در این مسابقات شرکت کرده بود، در رده‌سنی بزرگسالان در نهایت پس از نماینده استان اصفهان عنوان نایب‌ قهرمانی را تصاحب کرد و دوچرخه‌سوار خراسان رضوی نیز بر سکوی سومی این رقابت‌ها ایستاد.

در بخش تیمی این دوره از رقابت‌ها نیز دوچرخه‌سواران استان قزوین خوش درخشیدند و موفق شدند عنوان سومی این مسابقات را پس از تیم‌های اصفهان و خراسان رضوی از آن خود کنند.

اما در رده‌سنی جوانان این مسابقات اگرچه ورزشکاران استان قزوین موفق نشدند عنوان قابل توجهی را کسب کنند، اما در مجموع عملکرد مطلوبی را از خود بر جای گذاشتند و به نوعی تجربه خوبی را از این رقابت‌ها به دست آوردند.

در رده‌ سنی جوانان این دوره از مسابقات به ترتیب دوچرخه‌سواران استان‌های اصفهان، مازندران و فارس عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تریال در رده‌ سنی جوانان و بزرگسالان در اصفهان برگزار شد، به نوعی هم برای ورزشکاران استان قزوین خوش‌یمن بود که توانستند با کسب عنوان سومی به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

تریال رشته‌ای از دوچرخه‌سواری است که در آن ورزشکاران با استفاده از دوچرخه‌های کوچک و بدون زین در روی مسیرهای ناهموار به اجرای حرکات نمایشی می‌پردازند.

این رشته ورزشی در سال‌های اخیر توانسته است جای خود را در میان ورزشکاران و علاقه‌مندان باز کند، به طوری که دوچرخه‌سوارانی که به این رشته ورزشی علاقه نشان داده‌اند با تمام سختی‌ها و مشکلات از جمله نبود پیست استاندارد در پارک‌های قزوین بر روی پله‌ها و موانع تمرین می‌کنند تا به نوعی آمادگی بدنی خود را از دست ندهند.

به هر حال با توجه به اینکه ورزشکاران قزوینی رشته دوچرخه‌سواری تریال در این سال‌ها افتخارات ارزشمندی را نصیب این استان کرده‌اند، باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرند تا با آرامش خاطر بیشتری باز هم بتوانند در مسابقات قهرمانی کشور و حتی تورنمنت‌های بین‌المللی خوش بدرخشند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول