اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری:

هزینه‌های رشته دوچرخه‌سواری سنگین است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هزینه‌های رشته ورزشی دوچرخه‌سواری بسیار سنگین است به طوریکه ما برای خرید یک حلقه لاستیک بالغ بر یک میلیون تومان هزینه پرداخت می‌کنیم.

هزینه‌های رشته دوچرخه‌سواری سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خسرو قمری عصر امروز در نشست با رؤسای هیئت‌های ورزشی دوچرخه‌سواری شهرستان‌های اردبیل اظهار داشت: در مقابل این هزینه‌ها که بسیار سنگین به نظر می‌رسد استان‌های مختلف باید در جذب اسپانسر موفق عمل کنند تا در چنین مشکلات و تنگناهای مالی بتوانیم بخشی از نیازمندی‌های خود را تأمین کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در سال گذشته ما شرمنده جامعه دوچرخه‌سواری کشور شدیم که نتوانستیم به حد کافی منابع اعتباری را جذب کنیم که به نظر می‌رسد امسال با حل برخی از مشکلات بتوانیم از شرمندگی جامعه دوچرخه‌سواری بیرون آمده و در قالب اسپانسر به کمک جامعه ورزشی دوچرخه‌سواری بیاییم.

قمری خاطر نشان کرد: در کنار فعال شدن استان‌ها در بخش جذب اسپانسرها و حرکت‌های حرفه‌ای باید در بحث استعدادیابی نیز با دقت کافی اقدامات اساسی و زیربنایی صورت بگیرد به طوریکه انتظار داریم تمام استان‌های کشور به ویژه استان اردبیل با توجه به توانمندی‌هایی که دارد در لیگ باشگاه‌های کشور نماینده‌ای قوی و دوچرخه‌سواران مستعد ارائه کند.

این مسئول به فعالیت‌های حوزه آموزشی نیز اشاره کرد و ادامه داد: تمام کتاب‌های مدیریتی رشته دوچرخه‌سواری که با الگوهای فدراسیون چاپ و انتشار یافته به زبان فارسی ترجمه شده که به عنوان طرح آموزشی در این حوزه مد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه اضافه کرد: ما با دعوت از 40 نفر از اساتید مجرب دوره‌های آموزشی خود را برای تشکیل کلاس‌های استانی و شهرستانی مهیا کرده و ترتیب دادیم تا در این بخش بتوانیم اقدامات آموزشی مناسب و در خور توجه انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از رئیس جدید هیئت دوچرخه‌سواری استان خواست تا با تشکیل کمیته‌ها و اعضای مجمع بکوشند تا این رشته ورزشی به صورت فراگیر توسعه پیدا کند که در این بین فعال کردن کمیته بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

قمری در ادامه سخنان خود بیان کرد:‌ ما براساس تقویم سالانه در تمام مسابقات آسیایی، بین‌المللی و جهانی شرکت می‌کنیم و در این سال‌ها کیفیت حضور ما و رنگ مدال‌هایی که کسب کرده‌ایم نسبت به دوره‌های گذشته متفاوت بوده است به طوریکه در مسابقات هندوستان با حضور 27 دوچرخه‌سوار موفق شدیم 10 مدال رنگارنگ را برای کشورمان کسب کنیم.

وی به توانمندی استان اردبیل برای فعالیت در رشته کوهستان و بی.ام.ویکس با توجه به ارتفاع مناسب و کوهستانی بودن این استان یادآور شد: استان اردبیل که در ارتفاع یک‌هزار و 800 تا دو هزار متری قرار دارد علاوه بر آن که دوچرخه‌سواران آن می‌توانند با قوای جسمانی مناسب در اردوها و مسابقات بین‌المللی حضور مقتدر داشته باشند بلکه خود این شرایط می‌تواند بستر شکل‌گیری اردوهای تدارکاتی را فراهم آورده تا با کسب تجربه بتوان بیشتر از گذشته در این باب موفق عمل کرد.

قمری به سنگین بودن رشته دوچرخه‌سواری و شرایط سخت تمرینی در مسافت حدود 60 هزار کیلومتری برای حضور در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی گفت: رقابت‌های اردویی و تمرینی در جاده باید همراه با وسیله نقلیه و اسکورت مناسب دوچرخه‌سواران به شکل مطلوب اتفاق بیفتد چرا که هیچ آسیب و خطری در این زمینه قابل قبول و مورد پذیرش نیست.

انتهای پیام/62003/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول