اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت اعیاد شعبانیه

همایش بزگ دوچرخه‌سواری در قروه برگزار شد/طرح توسعه بوستان رضوان قروه اجرایی می‌شود

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در قروه در گرامیداشت اعیاد شعبانیه برگزار شد.

همایش بزگ دوچرخه‌سواری در قروه برگزار شد/طرح توسعه بوستان رضوان قروه اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه ،در این همایش دو هزار نفر در رده‌های مختلف سنی، مسیر چهار کیلومتری میدان اتحاد تا پارک رضوان این شهر را رکاب زدند و در پایان به 60 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی، داده شد.

فرماندار قروه در این همایش با اشاره به جایگاه ورزش در حفظ سلامتی گفت: توسعه ورزش نقش ویژه‌ای در کاهش آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی می‌تواند ایفا کند از این رو تقویت این بخش در سرلوحه برنامه‌های شهرستان قرار دارد.

محمدرسول شیخی‌زاده با اشاره به اینکه ورزش با پدیده‌های دیگر اجتماعی تفاوت‌های زیادی دارد تصریح کرد: به همین دلیل، در هر جامعه‌ای و هر شرایطی، ورزش پایه‌ و همگانی مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه از 142 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت 68 پایگاه به بخش ورزش اختصاص دارد، تصریح کرد: در راستای توسعه فضاها و اماکن تفریحی عمومی، به منظور بهره‌برداری بهینه در بخش ورزش، طرح توسعه پارک رضوان تا دریاچه سراب قروه اجرایی می‌شود.

فرماندار قروه تاکید کرد: ورزش یکى از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمى‌هایى است که مى‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند. 

 انتهای پیام/79009/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول