اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل خبر داد

راه‌اندازی سایت دوچرخه‌سواری در شورابیل

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت: با آغاز فعالیت سایت دوچرخه‌سواری شورابیل امیدواریم خدمات مناسبی به هموطنان و علاقمندان به ورزش دوچرخه‌سواری در این مجموعه تفریحی ـ توریستی ارائه شود.

راه‌اندازی سایت دوچرخه‌سواری در شورابیل

شاپور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همانطور که پیش از این وعده داده بودیم موفق شدیم سایت دوچرخه‌سواری مجتمع تفریحی ـ توریستی شورابیل را همزمان با فصل گردشگری راه‌اندازی کنیم و در این زمینه 20 دستگاه دوچرخه در اختیار علاقمندان قرار گرفته تا در فضای آرام‌بخش شورابیل بتوانند مسیر هفت کیلومتری این مجموعه را دور بزنند.

وی عنوان کرد: البته در فازهای بعدی تعداد دوچرخه و همچنین سایت‌های فعال در این زمینه را بیشتر خواهیم کرد چرا که معتقدیم استقبال از این طرح در حد مطلوب و قابل توجه خواهد بود.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل افزود: این دوچرخه‌ها به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد تا علاقمندان برای انجام یک تفریح سالم و ورزش بتوانند از خدمات رایگان در این زمینه استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

محمدی ادامه داد: در طرح جامع شورابیل که به‌زودی در کارگروه‌ها نهایی شده و برای تصویب در شورای شهر به این مجموعه ارسال می‌شود رینگ دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده که در کنار مسیر سلامت می‌تواند فضای خوب ورزشی را در این مجموعه زیبا فراهم آورد.

این مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: در کاربری‌هایی که برای هتل، شهربازی، رستوران، کمپینگ و دیگر فضاهای گردشگری متنوع پیش‌بینی شده سعی کردیم در قالب یک بسته سرمایه‌گذاری احداث این مجموعه‌ها و کاربری‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد تا بتوانیم در یک حرکت مثبت و سازنده در این حوزه اقدامی زیر‌بنایی انجام داده باشیم.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل یادآور شد: در این طرح جامع کلیه ظرفیت‌های گردشگری شورابیل استخراج شده و ما در یک حرکت تعاملی سعی داریم مشارکت سرمایه‌گذاران را شاهد و ناظر باشیم تا در قالب بسته سرمایه‌گذاری بتوانیم خدماتی را به فعالان این عرصه ارائه کنیم.

محمدی ابراز داشت: با اجرایی شدن این طرح جلوی هرگونه کار سلیقه‌ای و غیر‌مرتبط گرفته می‌شود و همه طرح‌ها و برنامه‌ها بر اساس طراحی‌ها و پیش‌بینی انجام شده در قالب طرح جامع شورابیل صورت می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: در این طرح جامع منطبق بر خواسته و مطالبه مردم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شورابیل بهره گرفته شده تا چشم‌انداز زیبای شورابیل و طبیعت بکر آن به بهترین شکل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل افزود: با یک سرمایه‌گذار توافق کردیم تا کشتی دو طبقه‌ای را با ظرفیت بیش از 100 نفر به عنوان کشتی تفریحی ـ توریستی در شورابیل راه‌اندازی کند که امیدواریم به سرعت این امر اجرایی و عملیاتی شود.

محمدی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ما در فصل تابستان شاهد ورود هزاران گردشگر و مسافر به این منطقه نمونه گردشگری هستیم که انتظار می‌رود این شرایط با توجه به روند رو به توسعه همچنان پر رونق بوده و با استقبال خوب مسافران و گردشگران روبرو شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سایت دوچرخه‌سواری شورابیل با مجهز شدن به 20 دستگاه دوچرخه از ساعت هفت صبح تا 12 ظهر در خدمت علاقمندان است که قرار شده شیفت عصرگاهی این سایت نیز فعال شود.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول