اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اصفهانی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری:

هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان عملکرد مناسبی نداشته است

بازیکن اصفهانی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: از زمان تغییر مدیریت هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان عملکرد مناسبی را نداشته است.

هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان عملکرد مناسبی نداشته است

محمدرضا آذرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان از زمان تغییر مدیریت عملکرد خوبی را از خود نشان نداده است و در بسیاری از مواد با عدم نتیجه‌گیری روبه‌رو بوده است.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور تیم اصفهان در حضور 21 تیم رتبه‌ای بهتر از دهم کسب نکرد در صورتی‌که همین تیم دو سال گذشته مقام پنجم را کسب کرده بوده بود علاوه بر این در مسابقات قهرمانی کورسی بزرگسالان کشور سال گذشته تیم دوچرخه‌سواری استان رتبه دوم را کسب کرده بود اما در حال حاضر رتبه دهم را کسب کردیم.

پیشکسوت دوچرخه‌سواری استان اصفهان ادامه داد: در رقابت‌های سرعت نیز که طی روزهای گذشته برگزار شد هیچ نتیجه‌ای برای تیم اصفهان کسب نشد و این در حالی است که در سال 90 هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان در رتبه چهارم رنکینگ فدراسیون کشور و 630 دوچرخه‌سوار سازمان یافته داشت که توانسته بودند سه مدال آسیایی با 16 مدال کشوری کسب کنند اما در یکسال گذشته تاکنون هیچ مدالی کسب نکرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیئت عملکرد مناسبی را ندارد اضافه کرد: سایت هیئت فعالیت چندانی ندارد و دفتر هیئت نیز که همیشه بسته است.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول