اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 2 امتیاز

قم در دوچرخه‌سواری کوهستان کشور قعرنشین شد

تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری قم به مسابقات کوهستان قهرمانی کشور با کسب حداقل امتیاز در انتهای جدول رده بندی تیم‌های شرکت کننده قرار گرفت.

قم در دوچرخه‌سواری کوهستان کشور قعرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین اعزام هیئت دوچرخه‌سواری استان قم به مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در سال جاری به مسابقات رشته کوهستان انجام شد و برترین‌های قم در این رشته با حریفان به رقابت پرداختند اما در رده‌بندی تیمی در جایگاه مناسبی نایستادند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کوهستان بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان در سه ماده به انجام رسید و رکابزنان شرکت کننده در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب عناوین برتر، رقابت‌های خود را در مواد کراس کانتری و دانهیل برگزار کردند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان آقایان به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد و 13 رکابزن قمی به این مسابقات اعزام شدند اما در رده بندی تیمی این دوره از پیکارها تیم قم با کسب تنها دو امتیاز در انتهای جدول ایستاد.

حامد هاشم‌پور، علی خداپرست، حمید هاشم‌پور، محمدرضا حائری، محمد انیسی، مهدی حسینی و وحید قزاقی نفرات تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری استان قم به این دوره از رقابت‌ها بودند در حالی که حامد هاشم‌پور، علی خداپرست و حمید هاشم‌پور به عنوان رکابزنان رشته کراس کانتری در این رقابت‌ها با حریفان خود مسابقه دادند و محمد جعفری، محمدعلی علوی و محمد خاکفرجی نیز سه رکابزن قمی تیم اعزامی هیئت قم در رشته دانهیل به شمار می‌رفتند.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور رشته کوهستان آقایان در رده سنی بزرگسالان و در رشته‌های کراس کانتری و دانهیل در حالی به اتمام رسید که در رده بندی تیمی رکابزنان تیم قزوین قهرمان مسابقات دوچرخه‎سواری کوهستان کشور شدند.

تیم قزوین در حالی به عنوان نخست رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی کشور دست یافت که این پیکارها با حضور 101 رکابزن از 19 استان کشور به انجام رسید که در رده بندی تیمی قزوینی‌ها با 344 امتیاز در مکان نخست ایستادند و البرز با 261 امتیاز و کردستان با 207 امتیاز سوم شد.

همچنین در رده بندی این دوره از مسابقات آذربایجان‌شرقی با 207 امتیاز، گلستان با 151 امتیاز، سیستان و بلوچستان با 111 امتیاز، فارس با 102 امتیاز، اصفهان با 85 امتیاز، زنجان با 77 امتیاز، مرکزی با 29 امتیاز، چهارمحال با 29 امتیاز، همدان با 15 امتیاز، خراسان رضوی با چهار امتیاز و قم با دو امتیاز در رده‌های اول تا چهاردهم ایستادند.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول