اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری:

دوچرخه‌سواری را در کمتر از 45 روز از حالت تعلیق بیرون آوردیم

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ما با تدبیر درست مدیریتی سعی کردیم تا در کمتر از 45 روز دوچرخه‌سواری کشورمان را از حالت تعلیقی که به آن گرفتار شده بود، خارج کنیم.

دوچرخه‌سواری را در کمتر از 45 روز از حالت تعلیق بیرون آوردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خسرو قمری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل اظهار داشت: ما خوشحال هستیم که امروز برخی از مدیران ورزشی در مسند کار هستند که گفته‌های ما را به خوبی درک کرده و ما نیز سخنان دلنشین آنها را با تمام وجود می‌شنویم و در مسیر رفع مشکلات و دغدغه‌ها حرکت می‌کنیم.

وی، استان اردبیل را یکی از قطب‌های تربیت و پرورش ورزشکاران مستعد، افتخار‌آفرین و غرور‌انگیز توصیف کرد و یادآور شد: ما امروز در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانان نام‌آشنایی را از این استان در سطح جهانی، بین‌المللی و المپیک می‌بینیم که در این بین رشته دوچرخه‌سواری که از بیشترین جمعیت تماشاچی برخوردار بوده و در المپیک لندن بیش از 9 میلیون نفر از مسابقه استقامت بازدید کردند، صاحب مقام و ظرفیت ممتاز هستند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: البته برخی از اهداف ورزشی جهان امروز با مسائل سیاسی و دخالت کشورها گره خورده که برای زدودن چهره سیاست از صحنه ورزش باید با تدبیر بیشتر عمل کرد، چراکه عده‌ای سعی می‌کنند با حذف رشته‌های ورزشی پرطرفدار و بااستعداد نظیر کشتی که کشورمان در این رشته شاخص و ممتاز است ایران را به انزوا بکشانند و جایگاه ورزشی آن را به پایین‌ترین سطح بیاورند.

قمری افزود: در همین راستا تعلیق فدراسیون دوچرخه‌سواری در دستور کار قرار گرفت و بنده از زمانی که به این فدراسیون آمدم در پرسشی که از رئیس فدراسیون جهانی داشتم آنها در پاسخ تعلیق چیزی برای گفتن نداشتند و حق را به ما می‌دادند، اما معترف بودند که اعمال قدرت سیاسی و رفتار جانبدارانه از سوی برخی قدرت‌ها سبب تعلیق دوچرخه‌سواری ایران شده است.

این مسئول عنوان کرد:‌ ما با تدبیر مدیریتی مناسب بعد از 45 روز این تعلیق را از روی فدراسیون ورزش دوچرخه‌سواری برداشتیم و به هر شکل ممکن اجازه ندادیم تا حقی از این ملت ضایع شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با ابراز خرسندی از انتخاب علیرضا گلشن به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل که خود از نیروهای آموزش و پرورش بوده و می‌تواند ارتباط و تعاملی را بین هیئت و آموزش و پرورش برقرار کند، بیان داشت: گلشن می‌تواند از ظرفیت دو دستگاه برای رشد و توسعه کمی و کیفی دوچرخه‌سواری استفاده کند که ما از این بابت که فرد دلسوزی در مسند این هیئت قرار می‌گیرد خوشحال هستیم. 

همگانی کردن رشته دوچرخه‌سواری و خروج از شیوه گلخانه‌ای مدنظر ماست

قمری در بخش دیگری از سخنان خود توجه به همگانی کردن رشته دوچرخه‌سواری را ضروری اعلام کرد و متذکر شد: ما دیگر می‌خواهیم از شیوه گلخانه‌ای و اردویی این رشته خارج شده و بقیه کارهایمان را به صورت عمومی و فراگیر انجام دهیم تا با همگانی کردن ورزش دوچرخه‌سواری بتوانیم به کسب مدال‌های بیشتر امیدوار باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز کرد: در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در ضرورت همگانی کردن رشته‌های مختلف ورزشی ما معتقدیم که دوچرخه‌سواری می‌تواند به یک رشته فراگیر همگانی که مورد پسند خانواده‌ها نیز هست، تبدیل شده و در این زمینه بتوان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول