اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی اردبیل خبر داد

20 موسسه قرآنی اردبیل میزبان برگزاری طرح قرآنی 1447

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: طرح قرآنی 1447 امسال در بیش از 20 موسسه قرآنی در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

20 موسسه قرآنی اردبیل میزبان برگزاری طرح قرآنی 1447

منصور شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گذشت 1447 سال از نزول قرآن کریم طرح قرآنی 1447 در مراکز و موسسات قرآنی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با محوریت حفظ جزء 29 قرآن کریم  و به مناسبت گذشت 1447 سال از نزول قرآن کریم، طرح قرآنی 1447 در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد اردبیل گفت: این طرح در قالب کلاس‌های آموزشی در بیش از 20 موسسه قرآنی در استان اردبیل با حمایت  معاونت قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

شرفی تصریح کرد: از امروز ثبت نام برای این طرح در موسسات قرآنی آغاز شده است و اول تیرماه هم؛ زمان آغاز کلاس‌ها می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به پذیرفته‌شدگان در این دوره آموزشی به قید قرعه کمک هزینه سفر حج اعطا خواهد شد.

این مسئول افزود: این طرح در چارچوب طرح موفق 1446 در سال گذشته با محوریت جزء سی‌ام قرآن کریم و جذب بیش از 5 میلیون مخاطب اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان داشت: در این طرح مسابقه‌های مختلف حضوری و غیرحضوری از طریق رسانه‌های مختلف و مطبوعات و همچنین آموزش از طریق مراکز فرهنگی ـ قرآنی به ویژه مساجد و دارالقرآن‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/62007/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول