اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

توسعه بدمینتون استان در گرو کنار گذاشتن بداخلاقی‎ها و اختلاف نظر‎ها است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توسعه بدمینتون استان در گرو کنار گذاشتن بداخلاقی‎ها و اختلاف نظر‎ها است.

توسعه بدمینتون استان در گرو کنار گذاشتن بداخلاقی‎ها و اختلاف نظر‎ها است

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رکود بدمینتون استان در چند سال اخیر به دلیل برخی بداخلاقی‎ها و اختلاف نظر‎ها بوده است.

وی خواستار رفع مشکلات در ورزش بدمینتون استان زنجان شد و افزود: باید برای توسعه بدمینتون استان این بداخلاقی‎ها کنار گذاشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به انتخابات مجمع هیئت بدمینتون استان اشاره کرد و یادآور شد: با انتخاب رئیس هیئت بدمینتون باید نسبت به شتاب رشد بدمینتون استان در سال‎های آتی تلاش کرد.

وی بدمینتون استان را یکی از رشته‎های پیشرو ورزشی در سطح کشور دانست و تاکید کرد: برای توسعه بدمینتون استان باید همه دست اندرکاران و مسئولین یک‌دل باشند.

رحمانی به وضعیت فعلی بدمینتون استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بهترین وضعیت قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان با دارا بودن خانه بدمینتون و سالن اختصاصی برای بانوان دارای شرایط سخت‌افزاری بسیار خوبی است، افزود: از این شرایط باید به نحو موثرتری بهره‎برداری کرد.

وی وجود امکانات را موجب وضعیت شاخص استان دانست و تاکید کرد: با توجه به امکانات فیزیکی موجود در رشته بدمینتون باید نسبت به رشد و توسعه روزافزون این رشته ورزشی تلاش کرد.

رحمانی استفاده حداکثری از امکانات موجود را ضروری عنوان کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‎های موجود برای توسعه بدمینتون استان بهره گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه با وجود این امکانات نمی‎توان پذیرفت بازیکن بین‌المللی در استان نباشد، افزود: با شرایط مطلوب موجود باید بدمینتون زنجان دارای جایگاه قهرمانی کشوری و بین‌المللی باشد.

وی تربیت مربی و داور بین‌المللی در استان را خواستار شد و تاکید کرد: برای توسعه بدمینتون استان نباید صرفاً نسبت به تربیت بازیکن اکتفا کرد و باید برای تربیت داوران و مربیان تراز اول کشوری نیز تلاش بیشتری صورت گیرد.

رحمانی به انتخابات مجمع هیئت بدمینتون استان اشاره کرد و یادآور شد: با انتخاب رئیس هیئت بدمینتون زنجان مسیر توسعه خود را قوی‎تر از گذشته خواهد برداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تکریم از پیشکسوتان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید نسبت به تکریم تلاش‎های همه پیشکسوتان ورزش بدمینتون استان اهتمام ورزید.

وی استان زنجان را پیشرو در تکریم پیشکسوتان دانست و تاکید کرد: زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که خانه پیشکسوتان را راه‎اندازی کرده است.

رحمانی تلاش شبانه‌روزی پیشکسوتان و دست‌اندرکاران بدمینتون استان را شایسته تقدیر عنوان کرد و اظهار داشت: جایگاه فعلی بدمینتون استان مرهون زحمات این عزیزان است.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول