اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون قم:

نوجوانان بدمینتون‌باز قمی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام بدمینتون‌بازان آینده‌دار قمی به پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور خبر داد.

نوجوانان بدمینتون‌باز قمی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

علی پنجه باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در صورتی که در سال جاری از نظر مالی مشکلات برطرف شود می‌توانیم هم در سطح استان برنامه‌های خوبی به اجرا در بیاوریم و هم اینکه اعزام‌های مختلفی داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور در مسابقات کشوری اعم از لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی بدمینتون کشور در رده‌های سنی مختلف همواره جزو مهمترین برنامه‌های هیئت بدمینتون استان قم بوده و امسال نیز توجه خاص و ویژه به این موضوع داریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: بدمینتون از جمله رشته‌های ورزشی است که در قم استعدادهای بسیار خوب و بالقوه‌ای دارد و توانمندی کسب مقام‌ها و افتخارات ارزشمندی را در عرصه رقابت‌های کشوری نشان داده است.

وی یاد‌آور شد: امسال یکی از مهمترین اولویت‌های هیئت بدمینتون اعزام تیم‌های مردان و بانوان بدمینتون قم به مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور است زیرا سال گذشته به دلیل مشکلات مالی در لیگ‌های کشور حضور نداشتیم و نمی‌خواهیم این حضور نیافتن امسال نیز اتفاق بیافتد.

پنجه باشی ابراز داشت: امیدوارم هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوب حمایت شویم و هم اینکه بتوانیم حامی مالی خوب و مناسبی برای تامین نیازهای مالی تیم‌های بدمینتون مردان و بانوان و همچنین دختران و پسران قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بیابیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه فصل تابستان و ایام اوقات فراغت تابستان در حال فرارسیدن است، هم اکنون مهم‌ترین اولویت هیئت برنامه‌ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان عزیزی است که در فعالیت‌های تابستانی این رشته حضور پیدا می‌کنند.

پنجه باشی خاطرنشان کرد: بدمینتون همه ساله در فصل تابستان مورد استقبال عموم مردم قرار دارد و خوشحالیم از اینکه خانواده‌ها و شهروندان قمی به تلاشگران توسعه بدمینتون در قم اعتماد دارند و فرزندان خود را در ایام اوقات فراغت به ما می‌سپارند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه به اعزام بدمینتون‌بازان رده‌های سنی مختلف پایه قم به مسابقات قهرمانی کشور در تابستان سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین رقابتی که طبق تقویم فدراسیون بدمینتون کشورمان در پیش داریم، مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان پسر بدمینتون است که در تیرماه با حضور نزدیک به 300 نفر از بدمینتون‌بازان استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول