اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی بدمینتون جوانان:

تیم ملی بدمینتون جوانان به مالزی اعزام می‌شود

مربی تیم ملی بدمینتون جوانان از اعزام این تیم به مسابقات آسیایی مالزی خبر داد.

تیم ملی بدمینتون جوانان به مالزی اعزام می‌شود

مرتضی ولی دروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان زمان اعزام تیم ملی بدمینتون را یکشنبه شب اعلام کرد و افزود: تیم ملی بدمینتون با چهار بازیکن در مسابقات آسیایی حضور می‌یابد.

وی علی‌رضا فغفوری و مهران شهبازی را دو بازیکن تیم ملی جوانان بدمینتون در بخش آقایان عنوان کرد و افزود: ثریا آقایی و یسری ساقی هم در بخش بانوان مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان آسیا حاضر می‌شوند.

مربی تیم ملی بدمینتون با بیان اینکه تیم ایران در مسابقات تیمی و انفرادی زنان و مردان مسابقات آسیایی مالزی شرکت می‌کند، اضافه کرد: این مسابقات به مدت یک هفته در کشور مالزی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دو اردو برای آماده‌سازی تیم ملی جوانان بدمینتون اشاره کرد و ادامه داد: اردوی نخست این جوانان در گنبدکاووس برگزار شده است.

ولی ‌دروی اضافه کرد: اردوی دوم تیم ملی جوانان از 25 خرداد‌ماه در کمپ تیم ملی آغاز شده و تا صبح روز اعزام ادامه پیدا می‌کند.

وی وضعیت آمادگی تیم ملی جوانان بدمینتون را مطلوب اعلام کرد و گفت: فدراسیون بعد از رفتن مربی اندونزیایی من و بهادر زکی‌زاده را به عنوان مربی تیم‌های ملی جوانان و امید انتخاب کرده است.

مربی تیم ملی بدمینتون، مسابقات آسیایی جوانان را محک خوبی برای وضعیت ملی‌پوشان اعلام کرد و افزود: می‌توان با ارزیابی عملکرد بازیکنان در این مسابقات برای آینده این تیم‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وی از برنامه فدراسیون بدمینتون برای تهیه و ارائه جزوه برای کمیته مربیان و آموزش خبر داد و اضافه کرد: این کار توسط من و بهادر زکی‌زاده انجام می‌شود.

ولی دروی تصریح کرد: در جزوه تهیه شده اطلاعات به روز رشته ورزشی بدمینتون ارائه می‌شود.

شایان ذکر است، مربی ورزشکاران خانم تیم ملی بدمینتون در مسابقات آسیایی مالزی جلالیان است.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول