اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان قم:

10 بدمینتون‌باز قمی برای قهرمانی کشور معرفی شدند

دبیر هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی هیئت بدمینتون قم به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

10 بدمینتون‌باز قمی برای قهرمانی کشور معرفی شدند

مجتبی ساده‌خو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ترکیبی از بهترین بدمینتون‌بازان قمی خردسال قمی که محصول دوره‌های استعدادیابی این رشته ورزشی هستند، به عنوان تیم هیئت قم به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: همواره یکی از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون استان قم استعدادیابی، سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و در نهایت اعزام بدمینتون‌بازان آینده‌دار قمی به پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور بوده تا هم به ترویج این رشته بپردازیم و هم به رشد و توسعه بدمینتون کشور نیز کمک کنیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: در سال جاری ان‌شاءالله با تقویت بنیه مالی هیئت و همچنین تامین نیازهای اساسی در فکر این هستیم که بتوانیم هم در سطح استان برنامه‌های خوبی به اجرا دربیاوریم و هم اینکه اعزام‌های مختلفی انجام دهیم.

وی بیان داشت: حضور در مسابقات کشوری اعم از لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی بدمینتون کشور در رده‌های سنی مختلف همواره جزو مهمترین برنامه‌های هیئت بدمینتون استان قم بوده و یکی از نخستین اعزام‌ها در روزهای آغازین تیر ماه صورت می‌گیرد.

ساده‌خو خاطرنشان کرد: بدمینتون از جمله رشته‌های ورزشی به شمار می‌رود که با توجه به برخورداری از استعدادهای بسیار خوب و بالقوه‌، ظرفیت کسب افتخارات متعددی را برای ورزش قم دارد و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک از افتخارآفرینان بدمینتون قم خبرهای خوبی خواهیم شنید.

وی در ادامه به در پیش بودن یکی از رقابت‌های قهرمانی بدمینتون کشور اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس تقویم فدراسیون بدمینتون، رقابت‌های رده سنی خردسالان کشور در راه است و این مسابقات در تیر ماه به انجام خواهد رسید.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم عنوان داشت: شناسایی نفرات اعزامی در قالب تیم هیئت بدمینتون قم به این مسابقات صورت گرفته است و ان‌شاءالله تیم هیئت قم با حضور یکی از چهره‌های با سابقه بدمینتون قم به عنوان مربی و همچنین ترکیبی متشکل از 10 چهره آینده دار بدمینتون راهی این رقابت‌ها می‌شود.

وی ابراز کرد: معین کشاورز، مجتبی زارعی، محمد امین حاج حسینی، عرفان ناصری، محمدامین همتی، حسین آقاکوچکی، سبحان سیف‌زاده، امیرعلی موسوی، متین مطیع و علی صابری نفراتی هستند که ترکیب تیم اعزامی هیئت بدمینتون قم به مسابقات خردسالان کشور را تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه محمدرضا مطیع عضو سابق تیم‌های قم در مسابقات لیگ برتر و دسته اول و همچنین پیکارهای قهرمانی بدمینتون کشور این تیم اعزامی قم را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول