اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوهای طرح هجرت صورت گرفت

برگزاری 120 کارگاه آموزشی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان در راستای اردوهای طرح هجرت سال گذشته 120 کارگاه آموزشی با 200 هزار و 800 نفر در روز برگزار کرده است.

برگزاری 120 کارگاه آموزشی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان با تقدیر از دستگاه‌های استان زنجان برای همکاری در اجرای برنامه‌های اردوهای طرح هجرت، اظهار داشت: در سال گذشته اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان 420 مدرسه را مورد بهسازی، مرمت و زیباسازی قرار داده است.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش این تعداد مدرسه را با همکاری 34 هزار و 181 نفر در روز انجام داده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اقدامات اداره‌کل راه و شهرسازی در طرح هجرت برای حفاظت از اراضی ملی به صورت 9 ماهه بوده است، افزود: این اقدامات در یک‌هزار و 200 هکتار زمین و 19 هزار و 200 نفر در روز انجام شده است.

وی به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی زنجان در طرح هجرت سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: احداث 21 باب خانه بهداشت با 35 هزار نفر روز از جمله اقدامات این دانشگاه است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: همچنین سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان 120 کارگاه آموزشی با 200 هزار و 800 نفر در روز برگزار کرده است.

وی به اقدامات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در اردوهای طرح هجرت سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: این سازمان با 52 هزار و 500 نفر در روز بازسازی و مرمت بقاع متبرکه را جزو برنامه‌های خود قرار داده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: این سازمان 35 بقعه متبرکه را مورد مرمت و بازسازی قرار داده است.

وی به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره احداث واحدهای مسکونی منطقه زلزله‌زده اهر در طول سه ماه اشاره کرد و افزود: 21 باب مسکونی در طول این مدت احداث شده است.

سردار کرمی اضافه کرد: همچنین این سازمان در منطقه زلزله‌زده اهر با 36 هزار و 550 نفر در روز مدرسه احداث کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی 171 تیم پزشکی را با 19 هزار و 400 نفر در روز برای ویزیت رایگان به مناطق محروم اعزام کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در اردوهای طرح هجرت سال گذشته اشاره کرد و متذکر شد: این نهاد 10 باب مسکن مددجویان را با 29 هزار و 602 نفر در روز احداث کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین اداره‌کل جهاد کشاورزی 62 عرصه کشاورزی و منابع طبیعی و دامی را با 62 هزار و 4 نفر در روز انجام داده است.

سردار کرمی در پایان با بیان اینکه در اردوهای هجرت سال گذشته بنیاد تعاون سپاه استان زنجان 150 باب مسکن محرومان را مورد مرمت و بازسازی قرار داده است، تأکید کرد: این اقدامات با پنج هزار و 370 نفر در روز انجام شده است.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول