اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

رقابت 2 بدمینتون‌باز قمی در انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام دو نماینده قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون رده سنی پیشکسوتان کشورمان خبر داد.

رقابت 2 بدمینتون‌باز قمی در انتخابی تیم ملی

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بدمینتون‌بازان قمی از امروز در جریان پیکارهای بدمینتون انتخابی تیم ملی رده سنی پیشکسوتان کشورمان در تلاش برای عضویت در تیم ملی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نمایندگان هیئت بدمینتون استان قم در حالی راهی این رقابت‌ها می‌شوند که طبق تقویم فدراسیون بدمینتون کشورمان، مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی پیشکسوتان به منظور اعزام به مسابقات جهانی به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: انگیزه بسیار زیادی در بین بدمینتون‌بازان قمی اعزامی به این رقابت‌ها وجود دارد زیرا هدف این است که سهمیه اعزام به رقابت‌های جهانی که قرار است در کشور ترکیه برگزار شود را به دست بیاورند.

این مسئول با بیان اینکه هیئت بدمینتون استان آذربایجان شرقی میزبان این رقابت‌ها است، یادآور شد: این مسابقات با شرکت چهره‌های مطرح بدمینتون کشور در رده سنی پیشکسوتان از امروز به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد و دو نماینده قم در دو روز گذشته راهی این مسابقات شده‌اند.

پنجه‌باشی خاطرنشان کرد: این مسابقات در حالی در تلاش مدعیان برای عضویت در تیم ملی در تبریز به انجام می‌رسد که به نمایندگی از هیئت بدمینتون استان قم محمدرضا مطیع و مجید جباری از سوی فدراسیون بدمینتون برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این دو بدمینتون‌باز در قالب تیم اعزامی بدمینتون مردان قم با اقتدار به مقام قهرمانی رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان بدمینتون کشور دست یافته‌اند، ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور به مدت سه روز در شهرستان بیرجند برگزار شد و با قهرمانی تیم اعزامی بدمینتون قم به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: در این دوره از مسابقات رده سنی پیشکسوتان بدمینتون قهرمان کشور که سه روز به طول انجامید، 70 بدمینتون‌باز از 15 استان کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت قم با درخشش مطیع و جباری قهرمان دهمین دوره مسابقات بدمینتون مردان پیشکسوت کشور شد.

این مسئول اذعان داشت: در این مسابقات که در شهر بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار شد، بعد از تیم رده سنی پیشکسوتان بدمینتون قم که بر سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم‌های بدمینتون پیشکسوتان سمنان و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

پنجه‌باشی متذکر شد: در حالی که ترکیب تیم اعزامی بدمینتون پیشکسوتان قم را بدمینتون‌بازان مطرح استان قم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور سال‌های اخیر یعنی محمدرضا مطیع و پیمان جباری تشکیل می‌دادند، این دو بدمینتون‌باز قهار و توانمند قمی با شایستگی عنوان نخست کشور را در هر دو بخش تیمی و انفرادی از آن خود کردند و بالاتر از نمایندگان سایر استان‌ها ایستادند.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول