اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد

قهرمانی بدمینتون باز قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت نماینده اعزامی هیئت قم در کسب عنوان قهرمانی پیکارهای بدمینتون پیشکسوتان کشور خبر داد.

قهرمانی بدمینتون باز قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: خوشحالیم که بدمینتون بازان قمی با درخشش خود در مسابقات مختلف کشوری اعزام از رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور این رشته در رده‌های سنی مختلف موجب سربلندی خانواده این رشته ورزشی و همچنین ورزش قم در میادین مختلف کشوری می‌شوند.

وی ادامه داد: ما از نظر بودجه و امکانات هنوز نتوانسته‌ایم به صورت صد درصد خواسته ورزشکاران این رشته را برآورده و تامین کنیم، اما در حد توان و ظرفیت خود سعی کرده‌ایم که از بدمینتون بازان استان در مسابقات مختلفی که در آن حضور می‌یابند حمایت کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: البته قدردان بدمینتون بازان خوبمان هستیم که با کاستی‌های موجود هیچ گاه کار و تلاش را رها نکرده و با انگیزه و توان بالا در مسابقات شرکت می‌کنند و برای ورزش قم و رشته بدمینتون افتخار می‌آفرینند.

وی عنوان کرد: ما برای سال جاری به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بدمینتون بازان قمی بتوانند در رده‌های سنی مختلف در مسابقات کشوری شرکت کنند، امسال می‌خواهیم در لیگ‌های بدمینتون مردان و بانوان کشور حضور داشته باشیم و در پیکارهای قهرمانی کشور به میدان برویم.

پنجه‌باشی اضافه کرد: بدمینتون قم از رده سنی نوجوانان تا رده سنی پیشکسوتان توانسته در مسابقات کشوری کسب افتخار کند، از قضا جدیدترین موفقیت بدمینتون قم در رقابت‌های داخلی به درخشش بدمینتون بازان پیشکسوت قم در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور باز می‌گردد.

این مسئول در ادامه به اعزام بدمینتون بازان قمی به رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان کشور اشاره کرد و افزود: از جمع دو بدمینتون باز قمی که به این مسابقات اعزام شده بودند، یک نفر موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های بدمینتون پیشکسوتان کشور شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم متذکر شد: محمدرضا مطیع بدمینتون باز پیشکسوت استان با برتری برابر حریفان خود در رقابت‌هایی که در واقع انتخابی تیم ملی رده سنی پیشکسوتان برای حضور در مسابقات جهانی محسوب می‌شد، در جایگاه نخست ایستاد.

وی اذعان داشت: این رقابت‌ها به میزبانی هیئت بدمینتون استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد و نفرات برتر آن در حالی شهریور ماه به رقابت‌های جهانی ترکیه اعزام می‌شوند که محمدرضا مطیع بدمینتون باز قمی نیز در این تیم حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول